Vi lykkes ikke i noe om vi ikke er åpner opp for å ta i mot.

Hei 😘

God morgen , en ny flott uke e startet .

Mandag er en ny start , en ny mulighet til å se våre drømmer og opplevelser med et våkent blikk.

Kjenn på den gode følelsen som en har i seg , det å være i det som gir rett næring.  Er også det som bidrar til at vi også kjenn på den indre styrken som skal til for å lykkes.

Det å møte på mennesker rundt meg som ønsker meg lykke til med ny bedriften min e så godt.  Kjenn på følelsen at jeg har valgt rett vei.

Du bare kjenn det innvendig akkurat som en forelskelse er rett . Du skjønn hva jeg mener? Den kriblingen er så godt, er til å ta å føle på . En merke godt at veien videre er å skape et godt navn.

Det er bare det som bidrar til at jeg øker mine mål og ambisjoner. 

Derfor må en gjøre en god jobb som bidrar til at jeg gjør en større forskjell i forhold til mine konkurrenter . Det å være god i faget bidrar også til at kunden også ønsker å kom tilbake.  Det er objektivt det som er målet mitt.

Ved å fokuser på det vi ønsker til oss ,  så åpner vi også opp før at vi tiltrekker oss det vi ønsker i vårt liv .

Derfor har jeg kun fokus på dit jeg vil være også fokuser å ser for meg at målet mitt blir nådd.

Vi må se for oss det vi ønsker å oppnå også åpne opp for å lykkes.

Vi lykkes ikke i noe om vi ikke er åpen for å ta i mot . Dette gjelder alle situasjoner.

Så godt å starte uken med et smil , e en stor glede, kjenn at forandringen i livet mitt i år har bidratt til at jeg er mere tryggere på mine valg og nye mål.

Godt å kjenn på denne gode følelsen, håper du får en fin dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg