Vi er som 2 dråper vann, 2 arbeids narkomane mennesker!

Hei 😘

Må si har hatt en inneholds rik dag i dag.

Dagen den går unna, har fått flere kunder , e så digg å se at stepp for stepp.  Så kommer jeg nærmere målet mitt.

Jeg kjenne på den gode følelsen som er i en oppstart . Vi opplever også folk som hindrer deg i å lykkes.  De må en bare se over . Fordi de trenger jeg ikke .

Har fått utrolige mange gode tilbakemeldinger i fra folk som synes jeg er modig.  Som har åpnet opp en ny vei i livet mitt.  Det å få melding i fra gode venner , som ønsker å benytt meg å støtt meg opp e så digg.

Takknemlig for at jeg ser at veien blir bedre å gå , vi modnes i takt med hvordan vi utvikle oss.  Også kjenn jeg på gledes rusen som kommer brusende fram . Ved å ja sett seg mål , å gå for å lykkes.  Så gjør vi også det ❤

Det å ta seg tid til å ta turen på caffe var så digg, møte kjente å se på folk e så godt.  Vi trenger å få litt annet innputt en bare hjemme å på jobb.

Hadde en hyggelig dag , sammen med  stetante ❤ en utrolig hyggelig stund.  Vi klarte å få latteren til å berge min dag, skulle nesten ikke klar å kjør bil ha-ha 😛

En dag uten latter er en dag uten mening!

Det å finne tid til å ta oss en tur til Røssvoll , var så hyggelig . Godt å kunne tilbringe tiden der oppe . Ikke ofte i mitt hektiske liv at jeg får tid til det . Men i dag så ble det også tid til det.  Jeg å pappa er begge to arbeids narkomane , så 2 sjerle som er mye opptatt .

Gliset til min far var ikke å ta feil av da vi møttes, han var oppriktig stolt over at jeg hadde startet opp mitt eget firma.  Det å finne denne gleden av å prestere kommer jo i fra en plass. 

Vi er som 2 dråper vann , innen for business så ser vi muligheter å det å se verdien i å skape er noe jeg å pappa alltid har hatt til felles.

Det å jobbe målrettet å lykkes , uten å få noe dra hjelp har for meg vært viktig , har alltid ønsket å lykkes ved at jeg har jobbet opp det jeg brenner for. 

Pappa og jeg har alltid brukt mye tid på å prate business i fra min grønne barndom.  Digget alltid det , så sikkert derfor jeg også gønne på å har et mål for øye å lykkes. 

Har i dag også tatt en ny beslutning.  Jeg skal lukke en dør , som kun har vært til hinder for meg . 

Vi kan ikke være i dårlige relasjoner, vi vokser ikke i det. Vi stagnerer også utvikler vi oss ikke . Jeg er sta som fan , men det å lytte til kroppen er også noe som er viktig for oss mennesker.

Vet at da denne døra er lukket , så er en bør som også blir lettet for mine skuldre. 

Ved å ta en beslutning å gå for den , så vis vi også andre.  At vi står for det vi også tror på . Det betyr enormt mye  for meg å tilbringe tiden med mennesker som har et godt klima. 

Vi må værne oss mot det vi ikke ønsker .

Så ved å reflektere over dagens aktivitet er det deilig å se hva en klar å få unnagjort bare en er effektive nok. Ikke må planlegg ihjel ting.  Det å ta ting på sparket å være i karrierekvinne jaget er godt. 

I tillegg er en tenårings mamma , så ble litt kjøring til å fra skolen , også trening.  Jentungen fikk hentet de nye parykkene  sine ❤❤❤ håpe de ble perfekt.  Hun har verdens flotteste frisør som bare hjelpe henne på alt . Folk å Røvere på Mo , Bente skivik er fantastisk. Så dere ta turen dit de e fantastisk ❤👍

Nå er det snart kvelden, etter at jeg har tilbringet litt av dagen i mine bedrift også i kommunen . Godt å fleks mellom ulike jobber. Men merk trangen til å eie min egen tid.  Den kommer bare sterkere fram.  I takt med dagene som går.

Godt å ha fått pakket varer til kunder , også allerede fått levert varer i dag e så godt . Kjenn på en god følelse ved å jobb opp å markedsfør ny bedriften min . En må være synlig skal jeg nå så langt som jeg ønsker. 

Derfor jeg også må markedsfør meg mer så jeg blir mere synlig i markede.

Å sett seg hårete mål er for meg digg , vi må våg å gå for drømmen.

Ønske  deg en riktig nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg