Skal stenge døra å vær som en bohem, en forfatter som er av den kule arten .

Hei 😘

Det å bruke tiden på å bygge opp det en tror på ,  også kjenn på den gleden som også gir en ekstra kicket.

Kjenn etter at jeg har vært på jobb i helsesektoren et full skift også rett hjem å ta i mot kunder var stort for meg . Godt å kan bygge opp bedriften, kjenn at jeg lett hadde klart flere kunder i dag , men utrolig takknemlig for at jeg er så heldig å oppleve dette.

Fordi det livet jeg nå trår i , den stien , de fotsporene jeg går er et avtrykk som også kommer til å bli mye større en jeg faktisk hadde håpet på.

Jeg ser at nå framover så kommer jeg også til å øke min kunde krets via at de som har benyttet seg av mitt tilbud er enormt fornøy. 

Kan ikke være mer takknemlig enn det , en blir både beveget å rørt til tårer.  Når en får mye skryt.

En nydelig venninne av meg lurte på om ikke vips var dyrt å bruke .

Nei svarer jeg så lett , kan jo motta 350000 kr på det, ja så svare hun det jo snart bare 2 uker igjen haha

Greit at jeg er vell glad i å jobbe, ambisjoner er vel høye men å forvente at inntektene på bedriften min i år blir det var å ta vel hardt i .

Men til neste år, så blir det det å mere til 👍❤

Det kan jeg ha ambisjoner om helt klart.

Grunnlaget laget jeg nå , ved å jobb meg opp å fram, gled meg faktisk til å modnes sammen med bedriften.

Denne jula blir kun jobb, og feire den alene i år kommer til å bli greit .

Skal stenge døra å vær som en bohem, en forfatter som er av den kule arten .

Litt små rar å skjelden som jeg er , et produkt av både nærhet og fravær.  Blir at en flykter inn i sitt eget sart men min egen verden .

Håper på at jeg når mitt mål med 60 tusen ord ❤litt hårete men jeg er kjent for å være sta av karakter og natur . Gir meg ikke så lett …er en seig jævel.

Før jeg startet på bokprosjektet mitt så ringte jeg forlaget, skrev e-mail til de.

Ble oppringt av et forlag som syntes min e-mail var ganske så kul.

Hun hadde ikke fått en som ikke hadd skrevet manuset ferdig som ønsket å få et forlag.  For å skrive ut boken sin , den var ny . Men da jeg presenterte mitt prosjekt i fra mitt kreative hode .

Så sa hun fra forlaget kjør på du e rå ❤👍

Det å ha mye idéer å ønske om å lykkes e så digg, den følelsen kan ikke måles i noe annet.

Det e så godt å kjenn at kroppen e så sliten, trenger sårt hvile å litt pleie . Til å stare på en ny flott dag igjen.

Takknemlig for at livet gir meg så mye kvaliteter ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad .

2 kommentarer
    1. Jaaaa.. Du e rååå!!! Kjenner ingen som er et så varmt å deilig å hærlig menneske som du.. Du e rætt å slætt rå!
      Digger deg å dine prosjekt så mye, bloggen din å dine innlegg e nåkka eg må ha med meg om dagen.. Du gir meg “styrke” ve å kun les.. Du gir meg glede
      Du e unik, hærlig å ei skjønn dame
      GirlPower , 😍😘❤️💗💋

    2. Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ❤❤❤
      Utrolig hyggelig å fint sagt av deg ❤💋👍
      Gledlig at jeg inspirerer deg ❤
      Ønsker deg en riktig nydelig kveld ❤⚘⚘⚘

Siste innlegg