Mulig jeg har blitt mer gammel med årene!

Hei 😘

En nydelig dag rett å slett i fra A til Å!

Har du noen gang bare fløte igjennom dagen nesten som en gjør i  brett på havet. Du skjønn slik surfe brett 👍✌💪

Det å fleks mellom ulike jobber, jobbe med booking i bedriften min også gled deg til å jobb i på en annen jobb i kommunen.  Genialt å få vær så heldig å jobb med mennesker som en har god kjemi med 👍😘

Den beste opplevelsen en har er å gled seg på de små tingene.

Det er mange i denne tiden som ikke tar seg tid for å leve.  De stress med jule pynt å advent pynt.

Baking av alle slag, har liksom meldt meg mere ut , det jaget å ork heller ikke å følge strømmen å må ditt å må datt.

Liker aller best kvardagen fordi der er de dagene vi har aller mest av. Er vi like barmhjertig og gir kjærlighet i kvardagen.  Som da det er høytidelig så er det ok , men er det kun på grunn av jul å tradisjon så synes jeg det blir litt feil.

Mulig jeg har blitt mer gammel med årene, men. Mulig jeg også har modnet i takt med det miljøet jeg også tilbringe tiden med.  Synes det er godt å kan bruke tiden på mennesker som betyr mye for meg.  I stede for å stresse av sted .

Tror vi bør senke skuldrene være mer , å leve å møtes over en kaffe sammen, opplever ofte at folk sier vi burde møtes… lenge siden sist.  Også da en åpner opp til å møtes så passer det ofte ikke, i disse dager så er det objektivt fordi de fleste stress mest å tenker ikke over hva som er viktige.

Ved å reflektere over livet hva som er viktige for oss, hva som bidrar til økt livsglede og størst gevinst tilbake.  Er faktisk kun de personene som en omgås som respektere deg selv om vi ikke er enig.  Kun disse menneskene er de vi bør gå for.  Førdi de inspirerer deg til å bli enda bedre.

Vi må våge å miste noe før at vi kan vinne, merket det godt da jeg startet opp bedriften min.  At fokuset mitt er å vinne , seire å nå ut til flere kunder. 
Det å møte på hinder påvirke oss, men det gir oss også det ekstra kicket for å gi jærnet å ønsker å LYKKES!

Det å kjenn at kroppen også får en god trenings økt etter at en har hatt en behandling er kanon ✌💪👍

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg