Er i 4 uka i ny bedriften min ✌💪❤

Hei 😘

God morgen, en ny flott aktiv morgen å våkne opp til 😛

Selv om ungdommen e store nok til i grunn å fiks seg selv opp , er det rart med det ….denne unge perfekte mora e god å ha 👍❤ hva gjør vi i grunn ikke før ungene? Opp sent å tidlig før å tilfredsstille dem , ofte så er ikke det nok , så vi får vite hvor udugelig vi faktisk er . Du kjenne deg garanterte igjen, når en selv er opplagt så kan det virke som en krigssone for å tåle å stå i det .

Å være tenårings forelder er ikke før amatører.

Vi som er foreldre å jeg som har 3 tenårings ungdommer kan merke det godt på kroppen at en har fått kjørt seg litt.

Det sies at i denne modnings fasen så blir ting bedre, har lært meg til å bli en bedre lytter . I blandt må vi jo si ifra ✌💪 det e lov…! De mener jo selvfølgelig ikke alt så bokstavelig som de sier det , det er  bare måten de presenterer alt for deg. 

De er i en alder der de kan alt , også Lik de å terg oss foreldre optimalt.  Du har garantert kjent på  kroppen at blodomløpet har fått kjørt seg litt ekstra.

Eldste sønn skal på sin første kjøretime på Robert trafikkskole. Regner med han e både spent å glede seg på en ny epoke i livet, nærmere lappen også den voksne rekke .

Kjenn at det kommer til å bli kanon bra å få en til i familien som har lappen, kommer til å bli mye lettere for oss. 

Første advent helg e over , må si folk rundt meg de pynter å pynter . I mitt hus er det enda sterilt for jule stemning.  Litt godt å samtidig så er det greit å være avslappet i forhold til å må utrette alle de forberedelser som de fleste haster av sted med.

Det å ha det koslig  hjemme er for mer en nok julestemning , enn at huset absolutt må glitre hele tiden.

Det sies at det er ikke gull alt som glitrer.

Tenk jeg er i min 4 uke i ny bedriften min, er veldig fornøyd med de første 3 ukene i bedriften.  På disse ukene så har jeg både fått opplevd mye, så mye at kroppen føler at jeg har holdt på lengre . Sikkert for at jeg har planlagt mye å hatt store forventninger.  Det å kast seg ut i det har vært en vidunderlige flott reise . Det å glede seg på jobben framover er noe jeg oppriktig ser fram til.

Vi skal tørr å glede oss på framover, med de flotte menneskene jeg har rundt meg.  Så er det også lett å glede seg på jobben framover.  De heier meg opp å fram , motivere meg til å satse mer.  Digg å være i mitt eget, det gjør godt for både kropp å sjerl.  At jeg bygger opp min framtid med noe jeg selv har trua på skal bli en bedrift som en kan bygge mer opp etter at en har modnet mere .

Vi blir påvirket av omgivelsene som vi er i , derfor er jeg veldig forsiktig å værne rundt meg å mitt. Godt å være sammen med folk som respektere meg å lar meg få være slik jeg er ❤

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg