Gi mer Fan i hva andre mener!

Hei 😘

Så har vi avsluttet November, også fått startet på desember.

Må si skjønn ikke hvor tiden blir av ….du kjenner deg sikkert igjen, at en synes tiden går vel fort.  Det sies at vi har det godt å nyte tiden veldig når vi synes dagene å ukene også måneden går sykt fort unna 👍

Må årets siste mnd, hvilke forventninger en har til denne mnd ?

Jeg skal ha kommet opp mot over 60 tusen ord på bokprosjektet mitt.  Veit at det er et håret mål men yes kommer til å å lykkes med det.  Har bestemt meg skal lås meg inne som en ekte forfatter gjør, går inn i denne bobblen så lykkes jeg også med mine drømmer ❤

Etter at jeg startet opp bedriften min Gruben Massasje, har jeg blitt nedringt av selgere, veit ikke hva de tru om meg….men i grunn så drit eg mest i det . Eneste at de tru de skal lure meg til å betale for mye annonsering.  Også ring de flere samme type selgere.  Litt spesielt å føle at de skal overbevise meg at jeg må ha deres annonsering.  Vi må følge nøye med , så har du også startet opp din nye etablerte bedrift.  Følg nøye med fordi vi må være våken under de samtalene. 

Ikke så da en snakker med ungene eller en du har kjære å kan si ja i det uendelige.  Prisen en må betale kan fort bli dyrere enn nødvendig.  Derfor oppforder jeg deg til å være mer årvåken.

Gruben Massasje skal vokse mere i denne mnd , skal få satt meg mere opp på kartet. Møtte en tidligere kollega av meg på butikken i dag, som roset meg oppriktig for mitt mot å at jeg har banet meg en ny vei.

Må si fredagen skal nytes å glede meg videre på både framdrift å det å utvikle seg mere.  Godt å kjenn på denne gode følelsen som en har i seg .

En skal være takknemlig for alt en oppnår, også husk på at du oppnår alt du vil . Vi lykkes kun med de oppgaver vi oppriktig ønsker å oppnå.

Mitt råd for helgen , ta fatt på oppgaver som gjør at du stråler, får opp gleden i livet ditt, vær en god venn for andre også deg selv .  Fordi  har vi ikke det godt med oss selv.  Hva kan du gi andre? Ingenting, så gi deg selv masse glede gi mer fan i hva andre mener , følg din egen sti å lev livet som gir ditt liv ekstra kick og større mening ❤

Håper du får en nydelig helg ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min  ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg