Må gjøre som de kule forfatterne å stenge døra å lås meg selv inne 👌😊

Hei 😗

Dagen har gått unna, vi fikk pang start med te posen i kjeften, også bare å sving seg avgårde til jobb 👌

Må si dagene de går unna, må nok vær det første året jeg verken gled meg på jul…eller kjenn for noe glede for jule forberedelser.

Det er vel slik i blandt, synes det blir mye mas om å stresse med alt av ulike art.

En kommer sikkert godt i mål uansett, en treng ikke å ha absolutt alt.  Dette året blir julen feiret her hjemme alene, ungene skal til sin far ,  kommer til å ladde opp batteriene mellom slagene.

Det å være karrierekvinnne å ha mange roller som skal fylles.  Kommer til å ha nok å gjøre, mellom jobb og egen jobb . Har ikke fått gjort så mye på bokprosjektet mitt . Bok prosjektet mitt skal også være kos å jobb med, en skal ikke stresse av sted . Men en skal oppriktig være i forfatter bobbla .

Må jo gjør som de kule forfatterne å være i min kreative bobble å bare lukke døra å steng meg selv inne 👌det å bruke tiden rett , når jeg har huset for meg selv.  Så må en jo utnytte dagene godt.  Med å sett meg gode mål å kan jobbe målrettet.

Jeg er slik skapt at enkelte oppgaver må jeg gjøre alene i mitt eget, uten å bli maset på . Å bare det å bli forstyrret så bidrar jo også det til at en mister det fokuset som jeg må ha for å kan levere et bra resultat.

Ofte så må en ha ro å være i den rette stemningen, det å være alene kommer til å bli godt fordi da får jeg utrettet mye på de oppgaver som jeg har utsatt litt .

Vi trenger å roe ned å vær i sitt eget, merker godt at jeg har mange baller i lufta som jeg ønsker å utrette, noe ønsker jeg å avslutte, også noe ønsker jeg å gjør mere av .

Du har sikkert kjent på det selv, at du kan føle deg tygd og oppspist . En følelse av å kun eksistere.  Ved å ikke lytte til kroppen din så resulterer dette i at en ladde ut batteriene helt ut .

Vi behøver ikke å stresse eller å jage etter å må utrette alt . Jeg kan både være veldig lat også kan jeg multitaske når en må få unnagjort mest mulig. Er vi ikke slik ? At vi jobber aller best under press. Nesten som en stor pisk er rett bakom ryggen å jobb vi ikke fort nok kommer pisken å hamre løs på oss.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min  ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg