Vi reflektere ikke godt nok over hvor godt vi har det!

Hei 😗

Ei fantastisk flott arbeids helg e over ❤👌

Godt å kan si at helga leverte både privat å på jobb 👌

Det å ha 12 timers skift i helga e så greit, flotte kollegaer.  Nå er det bare å ladde opp batteriene til en ny flott uke 👌😗

Nå kan jeg reflektere over hvordan jeg har gjort det i mitt private også på jobb .  Vi er ofte slik at vi vurderer vår egen jobb og samtidig lærer vi ved å stå i vanskelige situasjoner.  Det som også gjør at vi blir trygg .

Det å utvikle seg mere som menneske er det virkelig mulig?

Yes det er det oppriktig, vi lærer stadig vekk nye metoder .  For vi må bevege oss utenfor vår konforsone.  For å øke vår lærings kurve Også i et nytt miljø.

Etter oppstart med Gruben Massasje, har mange roset meg for at jeg har startet opp. Gleden ved å starte opp i neste uke å glede seg til nye kunder, også her lær mere.  For vi utvikle oss veldig. 

En ting en blir sterkere fysisk , en annen ting er at en modnes mer i et annet farvann, som bidrar til at jeg har flere ben å stå på .

Har jo satt meg et ganske hårete mål som jeg skal lykkes med , ved å bare bestemme meg først som sist . Så har jeg målet å framdriften klar.

Jeg har som sagt jobbet beintøff i mange år , vet at mange ikke har skjønt hvordan jeg klarer å stå på å jobbe lange arbeids dager . jeg gir meg ikke , det som gir meg næring er av kunder ønsker å komme igjen , også er dette en jobb som også er utrolig givende.  Det å kan jobb med å løse på muskel knuter, se en stor forskjell etter at kunden kommer tilbake, at jobben jeg hadde startet på.  Faktisk hjalp veldig godt 👌

Nå lytter jeg på behagelig musikk også bare vent til tiden skal gå fort, skal hente eldste sønn på jobb i natt.  Hadde vært kanon å lagt godt under 3 dyner nå , å ballet seg inn å vært i drømme verden.

Hva gjør en ikke før arvingene sine? Vi gjør alt vi kan å litt til, kunne ha gått i døden for de om jeg så måtte .

Livet har gitt meg så sykt mye gleder, hadde noen sagt til meg, når året startet at jeg skulle få det så digg . Hadde jeg ikke trodd det . Ofte må jeg faktisk klip meg i armen, for å bevis at dette e reelt. 

Hadde dette vært den siste dagen i min historie, hadde jeg beundre alle mennesker som jeg har i mitt liv. Som har både løftet meg opp , vært for meg og mine barn . Det å fått gjort så mye er så digg. Det å få lov til å bli kjent med nye mennesker som kun ønsker meg godt e så deilig.

Vi reflektere ikke alltid over hvor heldig vi er , vi må ofte mist noe, mist helsen , miste noen nære, miste venner, kjæreste , først da så vi hvor godt vi i grunn hadde det .

Hvorfor satt jeg ikke mere pris på det alle gjør for meg?
Hvorfor så jeg ikke at god helsen er viktigere enn gods og gull?

Hvorfor satt jeg ikke mere pris på kjærligheten?

Når noen dør i fra oss merker vi hvor mye vi savner de , da de levde tok vi aldri så mye tid til å sett verdien på denne relasjonen.

Når helsen vår ikke er som den en gang var , at den har redusert vår livskvalitet.  Så tenker vi over hvor godt vi i grunn hadde det som frisk.

Om dette er min siste leve dag, så må jeg pris meg lykkelig for alt jeg opplevde sammen med alle en har rundt seg . Det jeg har oppnådd.

Vi reflektere ikke godt nok over hvor godt vi i grunn har det . Det er det jeg ønsker å konkludere med her ovenfor, derfor jeg drar den litt langt , ved å definere min siste leve dag.

Jeg har blitt mere bevist på å leve å vise glede og oppriktighet å være så takknemlige for alt en opplever.  være raus mot mennesker og gi kjærlighet fordi vi får tilbake den godheten vi gir omverden ❤

Tusen hjertelig  takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg