Sitter å vent på neste kunde 👍👌

Hei 😗

Da har jeg fått gitt en behandling til en som virkelig trengte sårt litt massasje.  Godt å kunne lodde ut også er det en som oppriktig trenget å få påskjønnelse ❤

Det varmer meg oppriktig at jeg kan hjelpe med å gi en gratis behandling. 

Det gjør mye med meg å kunne gi litt til andre i denne nye fasen jeg står oppi.

I start fasen e det alltid litt opp å ned turer , der vi ikke alltid  kan forutse alt . Er glad jeg har jobbet i denne gamen der en vet at avbestillinger ikke betyr noe negativt.

Når en ønsker vekst må også fokuset være rett plassert.  Så derfor fokuserer jeg nå på opp å fram 👌😊

Vi må ikke være redd for å satse , å en må heller bevege blikket dit vi ønsker å nå . Ikke dit vi ønsker å dra i fra . Vi må være takknemlige for de goder å opplevelser som vi også oppnår.

Det som skjer med oss er også noe som ofte er planlagt. Vi må heller være takknemlige om ting ikke går helt etter planen.  Enn å bli skuffet, vi vinner også mer på å se opp å fram .

Det å se businessen framfor seg å bestemme meg for at jeg skal lykkes.  Så kommer jeg også til å klare det ❤

Ved å ha så mye flotte mennesker nære meg , så har jeg også den indre styrken som skal til for at jeg sett opp det ekstra giret for å nå mine mål.

Vet at mange ikke helt har skjønt hvordan jeg klarer å stå i det jeg gjør.  Jeg må alltid være i godt miljø for å kan klare å lykkes.  Kan heller ikke tilføre noe godt til andre om jeg ikke har det godt.

Livet gir oss ofte beskjed om vi skal værne oss eller om vi skal gi full gass. Har en tru at mamma den vakkreste engelen er rundt meg etter at jeg startet opp bedriften min.

Dette var også noe hun oppfordret meg til å gjøre.  Så takknemlig for at jeg motet meg opp til å starte opp.

Sitter nå å vente på neste kunde , gledelig å kunne få hjelpe .

Varme opp med god musikk i bakgrunn e så godt, gledelig 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg