De skal være over gjennomsnittet fornøy!

Hei 😘

Godt å sov litt lenge en dag i blandt 😘

Vi trenger å ligg på ladding å bare være til 😘

Det å gi seg selv litt egen tid , litt fri er så godt.  Bare det å ladde opp batteriene betyr så enormt mye 😘

Vi er mennesker som trenger omsorg, hvile og vi trenger påfyll av livsglede 😘

Dagen i dag startet så godt selv om været ute er litt spesielt . Uvær e litt godt å høre på , da en sitte inne å nyter å hør på vinden tar seg opp , også riv det litt i dørene her hjemme 👌😘

Det å kunne jobb med Gruben Massasje ved å booke mere kunder er også så hyggelig.  Godt å se at kunder også finner veien til meg 😁😘👌

Så takknemlig for at jeg våget å satse , så takknemlig for at dere løfter meg opp 😘 det å ha et godt nettverk rundt seg er så digg.  Vi trenger å ha flere som en ønsker å bygge oss opp å fram vi som våger litt mere en andre.  Det er ikke alltid like lett å stå alene.  Derfor er det godt når en får tilbakemelding i fra kunder at de e fornøyd.

Flere som sier til meg at jeg ikke må engste meg, fordi folk kommer til å finne veien til meg.  Det er ord som både gir meg det ekstra kicket, fordi jeg ønsket oppringt å være flink å gi kunden den rette å optimal god behandling.  De skal være over gjennomsnittet fornøy 👌😊

Da har jeg noe å kan glede meg stort over, å kan bygge opp bedriften stepp for stepp. Nå er det ikke lenger prat om hvis, nå er det framdriften som gjelder å står på trappene. 

Gledelig å vite at valget av yrke å rettning ble helt rett 👌

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg