En jobb som er krevende men det gir meg det ekstra kicket tilbake !

Hei 😘

En flott dag å våkne opp til 😘

En fin dag på jobb med flotte kollegaer e så godt 😘 en ser hva godt miljø er for oss mennesker.

Det å kan balansere min private bedrift og jobb i kommunen  e flott . Det e så gøy å se at kunder også finner veien til meg 👌

Når en er nyoppstartet så er det også viktig at en får nok kunder 😘

Det å klare å nå ut til kunder å de samtidig ønsker å kom tilbake er en god følelse.  En merker at en svever må i lykke rus.

Det å glede seg til framover å jobb målrettet er så digg. Ser at dette kommer til å bli en sånn glede å jobb opp.

Når en også får gode tilbakemeldinger i fra kunder , at en gjør en god jobb å hjelper de. Så bidrar dette til at jeg har full gøds til å stå på å jobb målrettet for å lykkes 👌

Når en får melding på Facebook siden til Gruben Massasje at kunder ønsker time e så digg . En god følelse at jeg kjenn en oppriktig gled meg enormt til reisen videre.

Når en starter opp så er det slik at en ønsker å jobb mye , en må gi mer plass til ny jobben . Det som også e viktig er at en tar rede på seg selv.  Slik at en har nok energi til å stå på å gi kundene det de har bestilt . En god behandling slik at de ønsker å benytte meg igjen.

En får 30 min eller 60 min til å gå opp til eksamen, da skal jeg ha levert slik at de etter denne timen.  Kjenn at de vil tilbake.

Dette blir som en eksamen, en må få godkjent for å kan si jeg har bestått eksamen. 

Derfor er nye kunder som å gå opp til eksamen, en må levere , være på å lytte , være årvåken.  Slik at en fanger opp hva de ønsker å få hjelp til .

Det å kan hjelp andre på en slik måte er så godt, er en jobb som er krevende men det gir meg det ekstra kicket tilbake når jeg får gode tilbakemeldinger.  Pluss at kunden e oppriktig fornøyd.

Vi må også tillate oss å ha litt egen tid å ladde opp batteriene så vi har mye å gi .

Skap deg en nydelig 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg