Så takknemlig , glis i fra øre til øre👌👌👌👌

Hei 😘

En flott dag i også 😘 selv om været har vært kaldt så har en klart å fylle dagen godt 😘

Det å jobb målrettet har for meg vært noe som e så digg.  Det å se framover at dette kan bli noe stort e så flott.

Det å skape et godt navn er noe som er viktig i forhold til at en har konkurrenter så er det viktig at fokuset er å hjelpe å få kunden til å bli så fornøy at de kjenn seg bedre enn da de kom.

Først da har jeg gjort en god jobb.  Det er også først da jeg kan glede meg på framover, det å få gode tilbakemeldinger på jobben en gjør er så godt.

Da kan en planlegg mer på fram å se mot mål å gled seg . Det å kombinere disse jobbene mine er for meg så gøy.

Har ofte hørt at jeg er arbeids narkoman, er vel det en god porsjon, men må si ved å presse meg selv.  Så vokser jeg å utvikle meg på et annet nivå.  Er stolt over at jeg har denne arbeids kapasiteten som bor i meg 😘

Gledelig å gå en vei der jeg ser at jeg nærmer meg målet mot å kan lukke ei dør som kommer til å glede hjerte mitt enormt .

Vi er alle mennesker som både tar til oss , eller vi styrer unna følelse som vi ikke vil være i. Ofte merk vi ikke dette først før det dessverre har gått vel langt . Men vi må må bare være takknemlig for at vi oppdager det å får trekt oss unna problemet .

Merker så godt hva godt arbeids miljø gjør med en, en stråler å glede seg til å brett opp arman å jobb enda mere . Nå er jeg heldigvis opp i samme antall timer jobb som jeg hadde før jeg dro til USA . 40 til 60 timers uke.  Digg å kjenn at jeg lev , også har vi rett å slett godt av å rør oss litt .

Det å jobbe både kommunalt å selvstendig er gøy .  Fordi det bidrar også til at jeg får også den rette balansen mellom de ulike jobbene slik at jeg har det så godt med meg selv .

Det e så perfekt å være så priviligert som jeg er, digg det 😘

De som er rundt meg merker også godt at jeg stråler å har det godt.  En er et produkt av hvordan vi også har det inni oss selv . 

Derfor værne deg mot negative mennesker/ miljø fordi vi kopierer dessverre litt av dårlige holdninger om vi er i det for lenge .  Om du ikke jobb med deg selv vær dag 👌

Nå skal jeg glis i fra øre til øre, fordi den tilbake melding jeg fikk fra kunden var verd sinnsykt mye 👌

Takknemlig er noe som jeg oppriktig er 😘

Skap deg en nydelig kveld du😘

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg