Bilen får mer vedlikehold enn vi ofrer oss selv !

Hei 😘

Det å lytte til kroppen vår, er noe vi ikke alltid er så flink til . Jeg er kjent for å bare peis på , å bare bryte meg vei.  Ikke alltid det er så smart i det lange løpet .

Jeg har bestemt meg for å lytt mere til kroppen, også gjør det som bidrar til at jeg har det oppriktig bra .

Vi trenger å ladd opp i godt miljø , bare det å være alene er også godt.  Så er det så deilig når en tilbringe tid med mennesker som en e nær også så kjær . Vi treng å få litt påfyll av god omsorg.

Vi er så nøye med å holde vedlikehold på bilene våre, men vi glemmer å skjenk oss selv goder i form av kjærlighet på fyll å livsglede.

Litt spesielt å se hvordan livet har tatt form , i starten på dette året , hadde ikke jeg forutsett at livet mitt kom til å by på så mange gode overraskelser.

En har opplevd en del turbulens også, som har bidratt til at jeg har stengt flere dører som jeg heller ikke hadde forutsett meg .  Det som e litt rart med livet vi lever.  Så følger vi mennesker som vi skal lære av , eller lære av hendelser som både bidrar til negativ og positiv karakter.

Tørr påstå i år har jeg møtt på mer utfordring en jeg hadde forutsett først i år .

En god venninne av meg sa til meg hun skjønt ikke hvor jeg henter energi til å stå i alt . Vi erfarer i vårt liv , har mest sannsynlig opplevd mer en normalt i mitt liv.  Sikkert dette som gjør at jeg tenker å ser ting som jeg også gjør .

Ofre føler jeg meg så mye eldre enn jeg er , sikkert fordi en ble tidlig voksen pga av at jeg var mye alene i min barndom .

En venninne spør meg om alt mellom himmel og jord, hun føle at jeg er en karakter som vet alt , opplevd før mye til min alder å regne.  Det å opplev mer en normalt er også noe som bidrar til at en har større bagasje en vanlig .

Det å bestemme seg for å ta mere vare på deg selv, e så viktig.  Vi må være flink til lytt til de signaler som kroppen sender ut . Før det fortell oss mye om oss selv, også hva som gjør oss godt.  Vi må lytt om kroppen trenger indre ro å ha rett balanse. 

Vi brenner oss ut ved å ikke lytte , så kommer alltid til å lytt til det kroppen gir et signal om. Er vi i dårlig miljø så sender kroppen ut et signal.  Er du i godt miljø så sender også kroppen ut et signal .  Det som er viktig er å kjenn etter på det signalet du får i de ulike miljøer som vi er i . Dette for å skåne deg selv.  Også værne oss mot ting som ikke er bra .

Når vi er obs på dette så er det lettere å styre unna, også bidrar det til at vi forhindrer å måtte møte ubehagliheter unødig.

Søndagen skal jeg innvistere i kvalitet å tilføre kroppen livsglede å påfyll av energi å glede.  Vi trenger å tanke opp litt mer for å ha mere å gi 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg