Eksamen følelse = når en lykkes woooow❤

Hei 😘

Vi må erkjenne for oss selv hva som er bra for oss , hva vi må styre unna. 

Helga kommer lynraskt, også går den fort også , er blitt slik at vi nå har mest mandag også kommer fredag, å vips så e helga historie.

Jeg reflekterer over uka som har bidratt til at jeg kan være stolt over meg selv.

Det å ha startet opp Gruben Massasje har åpnet en ny vei for meg .  E så godt å kan planlegg mer framover, for hva en ønsker å tilføre i bedriften.

Det å møte nye kunder som ønsker å få hjelp er for meg fantastisk å bli satt på prøve.  Blir akkurat som å gå opp til eksamen.  Hadde en kunde som hadde prøvd absolutt alt , kiropraktor, fysioterapeut, andre massører.  Vært til lege for å få hjelp. 

Også fikk jeg denne kunden, som ikke hadde tro om jeg kunne hjelpe, siden de andre ikke hadde klart da.

Må si jeg fikk 30 min på meg, hadde bare med å gjøre mitt aller aller beste.  Slik at kunden fikk en god opplevelse. 

Da de 30 minuttene hadde gått , så spurte jeg kunden , ja hva synes du nå ? Er du fornøyd?

Ja veldig fornøyd, du er kjempe flink neste gang skal jeg ha 1 time. 

Yes , herregud jeg ble så stolt.  Akkurat det samme opplevelsen å få en god karakter til eksamen.

Dette beviser også at jeg bare må fortsette så kommer denne bedriften til å vokse også kan jeg avslutte en jobb jeg ønsker å stenge døra til .

Vi må alle trives i våre jobber for å kunne ha god livskvalitet og ha det godt mentalt . Vi stenger oss også blir vi også som den atmosfæren vi omgås.  Derfor så er jeg meget forsiktig med hvem jeg tilbringer tiden min med 👌👍

Vi må værne om oss selv ingen som gir meg ei stjerne om vi bare står på også er det ikke noe som bringer god energi tilbake.

Skap deg en nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg