Blodpompa fikk kjørt seg litt i dag også!

Hei 😘

En innholdsrik dag e på hell , må si dagen ble vel inneholds rik.

Godt å jobb med frilans jobben på dagen , å planlegg  å kjør ut varer.  Du veit når du har planlagt ruta de , til punkt å prikke…..også ras den totalt 😕

Det å være så heldig å ha egen sjåfør e jo godt, blir bedre når lappen også e 100 % i boks.

Det å ha så ny å avansert bil er ikke alltid like lett , blodpompa fikk kjørt seg litt …vi bytter plass i bilen å jeg skal til målet mitt, tenker ikke på hvor bilnøklene er, å bare kjør i vei . Bilen kommer med varsel men fokuserer kun på mitt mål ….så tengt ikke noe nevneverdig over dette …før jeg var kommet meg til første målet mitt i hammeren, stoppet bilen å hadde fått levert det jeg skulle.  Så sku jeg start bilen da skjønt jeg hvorfor bilen skrek så……

Herregud så jævlig irriterende , varer til en kunde også deadline på jobb . Så tiden begynte å renne ut ved all ventingen .

Du veit når en venter på noen så går minuttene sykt sakte. 

Litt spesielt å sitte i en bil som var ned dugga, fantasien går jo litt hehe må jo se ironisk på det, også kom bussen, å så jeg sitter der , trodde først da at hjelpen kom med bilnøkkelen mine.

Det gikk godt å varene ble levert , også kom en akkurat . Ikke helt som jeg lik , men en lært i denne situasjonen at her må en følg med.

Det å kom på jobb  , også vær med flotte folk å jobb var også så godt .  Vi hadde en flott arbeids dag sammen.

Det å kan ha det så gøy sammen e så godt.  Trivsel har absolutt alt å si i forhold til gode kollegaer. 

Nå er det litt kvalitetstid her å restituere seg litt til en ny action fylt dag med kun flotte folk blir kanon ❤

I går fikk jeg pratet med en god venninne av meg, hun hadde ikke fått med seg at jeg hadde startet opp mitt eget firma.  Vi fikk oss en hyggelig prat . Hun skjønt ikke helt hvordan jeg fikk tid til alt , men det er også hvordan vi prioriterer.  Jeg elsker å ha mange roller å lik å ha mye å gjør.  Godt å kan utvikle meg i denne nye jobben.  Det å kan utvikle seg er jo bare topp.

Vi trenger ofte å gå litt ut av vår konforsone . Hvorfor?

Fordi vi må tving oss til å ønske å utvikle oss ellers blir vi gammel å ubrukelig.

Så derfor folkens vi må husk på hva vi er gode på, hvilke gode verdier vi også har i oss . Ta dette fram da du føler deg dårlig å svak.

Vi alle er født med minus og pluss, derfor fokuser på de sidene ved deg som er bra på deg og andre .

Det vi ikke kan gjør noe med må bare være.

Derfor så bruk det som vi er gode på , så kompenserer dette før de sidene vi har som er dårlig.

Skap deg en nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg