Akkurat nå er jeg i baby fasen 👌

Hei 😙

Har virkelig fått utnytte dagen godt 😘

Det å vite at framover kommer til å sprit opp dagene mine e så digg 👌

Har fått så gode tilbakemeldinger å ser at veien blir så digg å ta fatt på.

Alle kunder så lang har vært så fornøyd, dette er en lærins kurve som kommer til å bidra til økt kvalitet å livsglede på meg selv.

En kan sikkert ikke skjønn  går det Ann å bli mere lykkelig en du er ?

Yes det går fint det , vi må faktisk bare hold oss i rett terreng også former vi bedriften i takt med min utvikling.

Akkurat nå er jeg i baby fasen der jeg beveger meg i et farvann der jeg suger til meg næring . Ønsker å tilegne meg enda mer erfaring.  Vi vokser oss ikke store å bære kraftig om vi ikke våger mer en normalt også lytter til de signaler som vi får til oss.

En kunde som sa til meg, en utvikler seg ikke om en ikke start rett . Du har begynt så bra , nå er det starten på enda mer som åpner seg opp før deg som er så kreativ . Kommer også til å utvikle deg enda mer .

Akkurat slik er det, vi må begynne i det feltet der vi er gode , vi må våge å satse.  Også må du begynn der du e god. På veien framover så kommer vi på nye idéer å tilføre.  Det som også bidrar til økt utvikling å glede .

Om jeg skal angre på noe må det vær hvorfor startet jeg ikke opp før …. Er så glad jeg har realisert denne drømmen. Nå er det bare å glede seg til å ta fatt på jobben, utvikle meg mer som menneske.  Også håper jeg klar å påvirke andre positivt .

Nå er det kun framover å opp som gjelder 😘

Har en konkurranse på min bedrift ute å går.  Om du ønsker å benytte deg av det , så gå gjerne innom Gruben Massasje, også er du med 👌😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg