Digg å vær min egen sjef ❤👌

Hei 😘

Så har jeg fått startet opp Gruben Massasje .  Kunder har jeg også hatt i dag .

Skal være ærlig jeg har vært så utrolig spent for denne dagen . Jeg har hatt så mange forventninger å ønsker for å kunne lykkes før at kundene skal bli fornøyde å ønsket å booke mere timer .

Det har bidratt til at jeg har svevd litt i min egen bobble.  Det at jeg tok denne beslutningen har bidratt også til at jeg har bevegd meg i et annet terreng.  Jeg har våget å tatt steget, til å bli min egen sjef .

Det å se at bedriften også allerde har blitt godt mottatt av kunder .  Det å få tilbake melding at de skulle formiddle at flere måtte kom til meg.  Er også noe jeg oppriktig er så takknemlig for.

Sitter nå å er så stolt over at jeg våget å gå for drømmen.  Det å åpne for å kan øke inntektene mine også bare det å realiserer det jeg brenner for.  Har vært veldig godt 👌😁

Utrolig stolt over meg selv for at jeg våget , skal nå framover glede meg på denne reisen . Jeg har mange å takke som har støttet meg fult opp.  De som e nær meg å familie og venner.  Mine ungdommer har hjelpet meg enormt her hjemme.  For at jeg kunne realisere drømmen min.

Det går ofte litt fort i min verden, ikke alltid de rundt meg skjønner hva jeg tenker.  Er litt vel kreativ å tenker lyn kjapt . Ser for meg idéen fort om den er realiserings bart. 

Jeg kjørte i fra jobb på Hauknes da jeg bestemt meg for å starte opp bedriften, hadde god musikk i bakgrunn.  Viste at uka etter på hadde jeg ingen jobb…. nå eller aldri. Målet mitt var å få startet opp allerede mandag, men tok en uke ekstra før alt var klart .

I den perioden så kontaktet jeg kunder som ønsket å få en behandling.  Også laget jeg en Facebook side slik at jeg kunne nå ut til langt flere .

Facebook e et genialt middel for å tiltrekke seg nye kunder  , også markeres føre seg.

Nå gled jeg meg allerede til å kunne få hjelpe andre i morgen også 👌😁

En jobb som bidrar til å øke glede for meg også det å kunne hjelp andre på en slik måte at de oppriktig blir fornøyd.

Skap deg en nydelig kveld du 😘

Sitt i stolen min å glis i fra øre til øre , jeg er en ekte Skarstad ingen tvil 😁👌

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg