Vi trenger å skape noe!

Hei 😘

Flott morgen å våkne opp til 😘 helga blir for det meste jobb da jeg jobbet 12 timers skift i helga .

Var litt spent på hvordan det kom til å gå, men så langt har det gått kanon godt.  Det e sån når du jobb med flotte kollegaer så kan skiftet vær et helt døgn.

Helga går fort når en jobber så mye men like greit . Må si at å lære så mye , e så digg. Vi trenger å bevege oss i en ny arena, fordi vi lærer oss nye metoder å jobb etter . Også utvikle vi oss mer .

I dag har jeg fått utfordret meg veldig men det er også da vi lærer aller mest.

På tirsdsg blir jeg også satt på en utfordring, i min egen business.  Blir spennende å realisere drømmen min. 

Enda så e det uvirkelig at jeg har bestemt meg for å skape en ny business som kommer til å forme meg mer.

Håper også at jeg får til å hjelpe de kundene som kommer til meg.  Har fått flere som ønsker time så e så digg. 

Det å ha forventing til en selv er litt spesielt.  En har jo alltid forventninger til en arbeids giver.  Nå blir jeg også min egen arbeids giver . Også er det meg som også må være motivator og den som er entusiastisk å ser målrettet.

Har fått mange telefoner ang bedriften, det å kunne markedsføre  seg som jeg har gjort e viktig.  Fikk skryt av at jeg allerede hadde booket kunder før benken e kommet.

Det å kjenn  på en følelse av å ikke helt vet hva som skjer framover er også litt spesielt.  Det bidrar til at jeg får den spenningen som skaper gode forventninger.  Vi trenger å skape noe , vi må ikke alltid ha alt klart for hvordan vi skal løse oppgaven .

Det å bobble over av kreative idéer e godt, vi vokser på det også bidrar det til at jeg får en bedre selvfølelse og livsglede . Ved å mestre andre oppgaver.

Vi trenger ikke å være rakett forsker for å skjønn hvor viktig det er for oss selv at vi bidrar til at vi selv øker vår indre lykke og livskvalitet.  Både for oss selv men også til de rundt oss.

Fokuset vårt bør være på hvor vi skal ikke dit du ønsker i fra. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg