Måtte bekk over 40 før jeg våget!

Hei 😘

Nydelig dag å våkne opp til 😗

Må si jeg er rimelig fornøyd med at bedriften min også er registrert 👌👍

Telefonene har haglet inn , litt surrealistisk men godt å kjenn på denne gode følelsen, som er i meg nå 😘

Vært å hentet en pakke på butikken, som er til bedriften . Siste kommer på Tirsdag ❤👌👍

Så må si håp helga går kanon fort 👌

Det å kjenn på denne gleden som venter på meg, er så digg har selv en forventning også glede har i grunn ikke ord.  Takknemlig for alt som skjer rundt meg ❤

Vi kan ikke vise nok takknemlighet rundt oss, vi er under utvikling å vi lærer stadig vekk nye metoder på alle måter.  Vi må bevege oss bort i fra vår konforsone for at vi kan også utvikle oss mere.

Det er slik med oss enten så har vi null jobb ellers så har vi i overkant for mye .  Slik er det å jobb som frilanser.  I dag kunne jeg lett ha jobbet mange timer til, er i lykke rus ❤

Det å sitt her hjemme å gled seg så til neste uke, er så digg 😘 håper du også har det bra, kjenn på gode opplevelser å får det godt ❤ vi alle fortjener å oppleve gode ting, bli satt pris på å vise at mennesker betyr noe for oss.

Når vist du andre at de betyr noe for deg?

Jeg føle at jeg er flinke til å se andre før jeg ser meg selv.  Like så godt å gi andre en oppmerksomhet når de minst venter det.

Det trenger ikke å være så stort , men tanken bak er større en innholdet.  Da får også betydningen også en større verdi samtidig så gjør vi en større forskjell ❤

Må si i mitt liv så har jeg gjort meg en del erfaringer også ser jeg mulighetene i stede for å begrense meg. Godt å kan utvikle meg i et annet terreng som bidrar til økt utvikling av meg selv.

Det å våge litt mere er så digg, er så takknemlig for at kunder allerede venter på at jeg starter opp, det å få så mange gode tilbakemeldinger  i fra  folk som jeg har massert er også godt.  De ønsker meg masse lykke til å synes jeg er tøff .

Det å gjør noe en har hatt lyst til å gjøre i mange mange år er for meg litt rart , må klip meg i armen for å forstå at dette er virkelig.

Vi lever her å nu derfor bidra til at du også lykkes å i alle fall realiserer dine mål og drømmer 😘

Kan ikke angre på at jeg ikke forsøkte, da e det heller bedre å gi dette livets rett til å spire å gro i takt med mitt gode humør å ikke minst engasjement. 

Har vist i denne perioden at jeg ser løsninger å bidrar til at jeg øker mine inntekter og samtidig utvikle meg i større grad.  Nå går en drøm i oppfyllelse, måtte bekk over 40 før jeg våget . Men det sies at den som intet våger intet vinner .

Skap deg en nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg