Jeg har lært at ting kan ikke alltid forandres

Hei 😗

En nydelig dag å våkne opp til ❤

Godt å få sove til du våkner opp av deg selv, digg det.

Vi må være flink til å nyte alle våre gode øyeblikk. Jeg sett utrolig pris på alle gleder som vi opplever på vår vei.

Det å kunne sove litt lengre i dag e også en glede i seg selv.

Har fått skrevet på bokprosjekt mitt også i dag, kommer til over 20 tusen ord .

Godt å kan fleks mellom ulike  prosjekter, hadde massasje benken komme i dag hadde jeg hatt jobb med den i dag .

Tenker litt på hvor heldig en i grunn e , som våg å tørr gå for mine mål. Vet det er mange som ikke tørr å satse uten at de vet hvor mye de kan tjene på jobben .

Ser for meg at kunde massen kommer til å strømme på . Jeg gleder meg enormt , viktig at vi gled oss til det vi har satt oss som mål.

Dagen  å uka går i rett takt, vi nærme oss helg å jeg bare ønsker at alt skal være booket å klart til helga.

Vi mennesk vi er litt rar på en måte , vi går mot strømmen der det normale er . Vi går ofte ikke bort i fra det, å skaper vårt eget . Jeg har valgt å ta litt utradisjonelt valg å jobb for meg selv også i ordinær jobb . I start fasen e det bra å ha flere ben å stå på. 

Inntekt må vi ha for å overleve, så det er ikke noe vi kommer helt i fra .

Selv om penger ikke e alt, så er det et nødvendig middel for å kan komme oss opp å fram.

Da jeg var ung å skulle skape meg et godt liv , så var mine foreldre med på å ha formet meg, de lært meg på veien hva en ikke bør gjør.

Er det ikke litt surralistisk? Vi går ofte i fella for så å måtte lære . Det er også derfor vi møter på de hinder vi også får i vårt liv.

Jeg har ikke tall på alle store utfordringer som jeg har hatt i mitt liv .

Kan nevne at den tiden jeg ikke hadde kontakt med min far, så hadde jeg en sta het som reiv meg .  Det som ofte skjer når vi bryter en kontakt med de vi er utrolig glad i . Er også fordi vi trenge bekreftelse å få tilbake melding på at vi duger også at de er glad i oss.

Det kom aldri en gave i fra han til meg i den perioden som vi ikke hadde kontakt.  Det var jeg selv som mått brett opp arman å ta steget å besøk han .

Erindrer nå i dag at det var spesielt , men den gleden jeg så i pappas ansikt var ikke vanskelig å se at han ble oppriktig glad for at jeg tok skrittet.

Ikke alle er like modig, men vi har alle en feil vare som vi bare må godta.  Dette er noe vi også må godta på andre .

Vi kan ikke forandre andre, du kan kun forandre deg selv .

Du kan juster deg ned litt , slik at du ikke overgår deg selv å andre.

Ta deg tid til å reflektere over livet, hva er det som betyr aller mest ?

Jeg erindrer at da mamma var 60 år hadde vi god tid, til å utforske livet å framtiden.

Vi utsatte alt vi kunne ha gjort , mamma døde i en alder av 61 år.  Veldig ung, derfor er min oppfordring lev nå .

Gjenoppta kontakt med mennesker som du ikke har hatt kontakt med på lenge.

Vis kjærlighet til omverden, vis oppriktig at du er glad i de du har rundt deg.

Jeg har lært at ting kan ikke alltid forandres, vi må bare skru ned våre forventninger .

Skap deg en kjærlighet full dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg