Oppfordrer deg til å!

Hei 😘

Godt å våkne opp til en ny flott dag, som en bare kan bestemme seg selv for hvordan vi også ønsker å skap dagen.

Utrolig takknemlig for alt jeg opplever nå i livet mitt.  Vet du en ting, jo mer takknemlig vi også er jo mer positivt opplever vi også i livet vårt.

Det å jobb som frilanser kan i perioder være utfordrende . Fordi en vet aldri hvor mye jobb en får.  Mine erfaringer så langt i min karriere er at ved å bestem meg for å stå på , åpne opp for å skal lykkes så har jeg også åpnet opp for at jeg nettopp gjør det ❤

En kan selvfølgelig sett seg ned å tenk negativt.  Men det resulter kun i negativ retning.  Det ønsker vi absolutt ikke, derfor vær positiv se målrettet også åpne opp for at du skal lykkes .

Etter at jeg har startet opp med bedriften min, så åpnet jeg også opp før å nå mine drømmer.  Det jeg også fikk til meg i denne fasen en enda større glede , takknemlighet, lykkerus ja en føler at en har allerede vunnet før en har startet opp.

Hvorfor kjenn du akkurat på den følelsen?

Fordi når vi beveger oss i en arena som bidrar til økt vekst.  Så hever vi oss også.  Vi øker i takt med hvordan vi har det.

Oppfordrer deg til å ta mere sjanser, våg litt mere.  Er du forelsket så gi den personen som du liker godt en bekreftelse på det .

Vi trenger bekreftelse på at vi duger om det er privat eller på jobb😘

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg