Er du slik du sier er du verdens beste mamma ❤

Hei 😗

Flott dag i dag også 😍

Godt å sove litt lengre e Gull en trenger oppriktig å ladde opp batteriene.

Fått utrettet mye bra i dag , jentungen å jeg var på min tidligere arbeids plass.  Så håper å tru at hun får jobb der 👌👌👌👌

Det virket veldig lovende for henne så godt å møte igjen gamle kollegaer så fikk pratet litt med hverandre.  Veldig hyggelig.

Vi opplever ofte at skal vi få jobb eller noe så må vi bruke vårt kontakt nett.  Det løsner seg alltid for snille jenter ❤

Godt å hjelp henne med dette å bruk tid på ungdommen slik at de kan få tjene penger. 

Fikk også klarsignal at massasje benken også er sendt til meg, wooow ❤

Gleder meg enormt til å starte opp, det å bruk tid på det som betyr mye for meg e noe jeg også kommet til å prioritere mere framover.

Vi må selvfølgelig prioriter det som bidrar til at vi har det godt både på jobb og privat.

Jeg har fått skrevet mye på bokprosjekt mitt i dag, så til min store forskrekkelse var alt jeg hadde skrevet sist var borte . Så har fått skrevet mye i dag, håper at det som ble borte ikke var av større verdi .

I  dag hadde jeg tydeligvis en større skriveglede en  jeg har hatt på lenge. Utrolig godt at en ser mere framdrift å håp jeg også klar å få skrevet opp til dit jeg var ❤

Målet er uansett at boken blir det produktet som jeg også ønske å belyse.

Det å ha valgt å bestemt å skrive om traume opplevelser, hva dette gjør med den som opplever det også hvordan det også former oss rundt.
Synes jeg er veldig viktig, fordi kanskje kan dette kan hjelpe deg som enda ikke har våget å sagt til noen det du sliter med.

Jeg erindre tiden da mamma hadde det vanskelig å ikke ønsket hjelp.  Verken i fra meg eller profesjonelle folk innen for helsesektoren.  For å kun få trykket verke byllen slik at den ble stikket hull på .

Innestengte følelser er noe som ikke bidrar til økt kvalitet å lykke. Det bidrar til at vi opplever følelsene som kommer som en berg å dalbane.  De svinger i takt med hvordan humøret også er .

Det å skriv om min egen oppvekst, er jo vokst inn i en spesiell familie der jeg på mange måter har levd alene. 

Min storebror i Sverige sa til meg da jeg hadde blitt Mamma, om du er slik du sier du er , så er du verdens beste mamma.  Hadde ønsket at jeg hadde kunne fått oppleve det som du gir dine barn .

Jeg er av den erfaring jeg gir det jeg ønske å få tilbake. 
Som mamma så ønsket jeg å gi de alt som jeg selv savnet som barn.
Det å bli sett , ha tid til de selv om jeg jobb mye skal jeg klare .
Det blir slik at vi gjør oss erfaringer å kanskje derfor jeg også føl meg eldre en alderen .

Sikkert fordi alle de erfaringer som jeg også har måttet gå igjennom.

Som 12 åring så tok jeg min første beslutning å flyttet i fra  fremmed folk .

Jeg ble plassert der var mest som en slave for de , husker det så godt hvor jeg vantrives å ville hjem.  Følte meg ikke mye ønsket av noen, ingen som savnet meg.
Husker så godt at jeg føle meg som et uønsket barn. Pappa viste ikke hvor jeg var, surralistisk i dag å tenk på .

Disse erfaringer har også bidratt til at jeg gjør mer for mine barn, ser de mer en jeg noen gang har fått i min oppvekst , også gir de en forståelse på at de er verdifull.

Det e så viktig at vi ikke kopierer dårlig adferd, å dårlig mønster .

Utrolig takknemlig for at jeg lærte alt jeg har gått igjennom, selv om en del erfaringer kunne ha vært unngått.

Det å snu alt om til gode erfaringer styrke oss,  det å tilgi bidrar også til at vi har det bedre selv.

Det å få skrevet ned følelser å samtidig reflektere over hvordan en har hatt det, så når jeg ser på meg nå så har dette utviklet meg til en moden å uredd kvinne, som har klart å følge en flott vei i livet.

Mange som har sagt til meg du skulle ikke ha klart deg , slik som du har hatt det. 

En har bevisst ved å styrke seg i motbør så gjør det oss sterk å utholdende.  Vi tåler litt, vi e ikke laget av porselen.

Skap deg en nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg