Dagen blir akkurat som vi skaper den ❤

Hei 😘

Så kom fredagen igjen, helg er også på tur.

Dagen har vært veldig fin, været er nydelig høst vær.  Frost i trean å veldig nydelig vær.  Magisk flott vær 🍁🍂🍃❄

Fått jobbet en del med frilans jobben min i dag , godt å få levert ut varer til kunder .  Det å ha kunde kontakt e viktig, brikke for å få selg mere , å samtidig at kunden e fornøyd.

Denne biten av jobben lik eg , få pratet med kunder å samtidig får en også høre om kunden er fornøyd med produktene 👍❤

Har litt forskjellig planer i helga , skal orden plass til den nye businessen min.  En idé som jeg har bestemt meg for å realisere til en drømme jobb.

Det å åpne opp for at en skal lykkes er også når vi har trua på vår idé.

Akkurat nå blir jeg som et barn
Om du har en drøm du ønsker å ta fatt på å gjøre til jobb , gjør det en vet aldri om drømmen blir sukess om vi ikke våger å starte opp.

Jeg har opp igjennom årene hatt en drøm om å bli min egen sjef . Men de områdene som jeg da så på , for å kunne utvikle min drømme jobb så koster det mye i investeringer.  Denne businessen kommer ikke opp i så mye utgifter for at jeg kan starte opp. Er bare å få fingern ut å bestille utstyr.

Også starte opp bedriften, kjenn på magefølelsen akkurat nå . Den e god å gleden av å kunne starte opp e enormt.

Har jobbet som frilanser i over 5 år nå. Har aldri vist når jeg skal på jobb , også har jeg heller ikke turt å tatt fritt så mye heller.

Det å jobb i helgene blir en også lei av, jeg har stort sett jobbet alle helgene de siste 5 årene…..slik er det å være vikar i liten stilling.

Derfor så ønsker jeg nå å eie min egen tid , også ha mere fri i helgene også kan en stå på når en ønsker .

Jeg ser for meg at dette kommer til å bli en ny åpenbaring for meg .  Skal få fikset et rom hjemme så det går an å starte opp. Veldig snart!

Viktig at vi driver oss selv på der vi er gode, vi utvikler oss, også utfordrer vi oss enormt . Ved å stå på så baner vi også vei til nye som også ikke har turt å begynne å jobb med sin egen drøm.

Oppfordrer deg til å ta action selv å gjør akkurat det som du ønsker.  Ikke sett livet på vent til at ungene er store , til at du er ferdig med karrieren, du må starte nå å leve. 

Fredagen skal nytes fult ut, var så heldig å vant Roser og klementiner.  Så pass godt å pynt opp til helga. ❤

Skap deg en flott kveld ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg