Kan sikket oppfattes som en sta liten jævel!

Hei 😘

En innholdsrik dag, når en har fult opp av aktiviteter så blir vi også både satt på prøve . Også holde vi aktivitets nivået på topp. Dagen i dag har vært mystisk å spesiell.  Tåka har henget tett å bidratt til å gjøre dagen akkurat passe mystisk.

Det å fyll dagen med positive handlinger.  Påvirker oss veldig, merk godt at negative mennesker, klar jeg mindre å mindre.  Trist at folk har sitt fokus på å ikke klare å holde igjen.

En trenger ikke å være rakett forsker til å skjønn at positive handlinger bidrar også til økt kvalitet på alt vi gjør.

Det å holde på å rydde bort ting en ikke har bruk for lengre e så godt, lik å få ordnet mye her hjemme.  Bidrar også til at vi skaper oss et bedre klima her hjemme 😘

Ungene de er flinke til å hold meg aktiv, blir en del kjøring men kjenn at det er flott å kan være til nytte for de . De overaske meg stadig.  Men heldigvis kun positive overraskelser 😚

Ha musikken på å tankene flyte er faktisk litt godt, bare være i mitt eget . En oppleve  mye flott om dagene, ser også at ikke alle synes alt en opplever er like fortjent.  Prisen en må betale for at en er for positiv, er også at enkelte synes jeg skryter å det går jo ikke an  å være så positiv å lykkelig hele tiden .

Må si jeg klarer ikke de negative menneskene som bidrar med sure oppstøt , å bare skal overføre og kompensere for deres svakheter på oss som virkelig har skjønt hva vekst er . Og hvordan vi skal kom oss dit .

Innen for business så kommer du ikke lang om du har negative hensikter . De stryker med en gang , hvordan tror du at folk oppfatter en person som jammer å sutter? Å ikke har et positivt ord å si ?

Ingen som verken ønsker å bli behandlet i helse sektoren, eller i butikken av mennesker som har en negativ adferd.

Ikke kan si dette: okey vi har ulikt syn men du er modig som følger din egen sti.

Jeg e så jævlig lei av mennesker som burde ha gått på kurs for å oppføre seg, bare de åpner kjeften så klar de å gjøre en hyggelig start, utrolig trist. 

Glad jeg er født å oppvokst i en heim der jeg lærte å behandle mennesker både med respekt, å ikke alltid må si alt jeg tenker å føler.

Viktig at vi tenker før vi handler , ordene kan sikkert være så velment som bare det , men det blir også negativt mottatt fordi energien å stemningen allerede er negativ.

Et kanon godt råd, tenk deg om før du prater . Vi kan be folk om akkurat alt vi vil å hva hjertet vårt begjærer.  Men da må vi også tenke hvordan vi prater og henvender oss til folk.

Uansett om vi ikke liker det andre gjør eller ikke har trua på det de ønsker å starte opp med. Helt okey at andre har sin mening, det respektere jeg.  Men da må de også prat med en stemme som at de ikke hals høgg deg heller .

Flere som har sagt til meg i år , at min positive handlinger og være måte er og bidrar til at mennesker rundt meg både ønsker å lage snuble tråder for en , og sjalusien blir også stigende for hva jeg også oppnår å får til .

Vet at mange hadde gnidd seg godt i hendene om jeg hadde måttet gi meg over å si at jeg klare meg ikke. 

Ved at en stikker seg slik fram som jeg også er med på å gjøre, så blir jeg også mere synlig for andre. Det at en blogger er også en motivasjon som jeg bruker objektivt til å riste av meg den situasjon som jeg vil ha ut . Samtidig så bruk jeg også bloggen for å framsnakke og skrive om hendelser og opplevelser.

Objektivt så er bloggen en motivasjon blogg for meg og du som leser , er sikkert mange som opplever å ikke alltid kjenn at alle dagene er gode , men vil være positiv , å riste av seg den negative situasjonen.  Så kan du ta tips som jeg kommer med.  Å bruk det selv , vi lærer stadig vekk .

Jeg har sluttet å forsvare meg , om folk rundt meg ikke har trua på det jeg ønsker å gjøre.  Jeg lar de ha den meningen de ønsker .

Jeg bruk ikke å si alt jeg tenker å mener , ofte hår jeg jævlig lyst . I dag når jeg kjent jeg ble provosert å løven i meg kom opp , så brukte jeg en teknikk. 

Var rolig 👍 også var kun vennlig å sa jeg respekterer ditt ståsted.  Vi e ulike å gjør det vi vil.

Godt å gå i fra denne situasjonen å ikke ha blitt sint, selv om en ikke syntes situasjonen ble noe hyggelig.

Det e godt at vi lærer gode knep på veien , så neste gang du opplever noe som e ubehagelig.  Så skal du bare si greit, vi har ulik oppfatning.  Å du har de og jeg mi .

Jeg forandrer meg ikke , for at andre skal få makt over meg .

Kan sikkert oppfattes som en sta liten jævel, men det sies at vi e sinnsyk seig, også klare vi å gjennomføre våre mål.

Gled meg oppriktig til at en skal ta latteren ut av kjeften på slike folk . 

Derfor så konkluderer jeg med at skal en lykkes framover, så må en fortsett med å omgås de mennesker som bidrar til at en får økt energi å livsglede.

De som tar energi, kutt de ut . Negative omgivelser må prioriteres bort .

I dag så har jeg også sett på navn til bedriften min , kult å har kommet et steg nærmere.  Gleden å jobb med dette er godt , det gir meg også den driven jeg ønsker å ha . Det å nå mål og sett seg mål er noe jeg virkelig jobber mot.

Utrolig takknemlig for alle gode venner, de nærmeste som er rundt meg takk for at dere er i mitt liv . Godt å ha kun flotte folk som er med å løfte meg opp som ei dronning. 

Evig takknemlig for at dere gir meg gode tilbakemeldinger, også løft meg opp.  Uten dere hadde livet vært magert .

Skap deg en nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg