Snømannen

Hei 😘

Kan ikke husk sist jeg var på kino her hjemme, vi dro på kino i går kveld på Snømannen.

Jeg er jo en slik karakter at jeg har ingen problem med å skvett å bli redd . I en spennings film . Men en fikk virkelig kjenn på den opplevelsen .

Kan si meg enig med kritikerne at denne filmen var ikke den sværeste filmen . Selv om det var en del gode innslag. Som bidro til at jeg skvatt himmel høyt , så de som sitter atmed meg får også oppleve filmen godt

Jeg hadde ikke kritikerne i hodet mitt når jeg skulle se , fordi de hadde jo slaktet filmen . Synes det e viktig at en går inn å ser det med mitt eget øye , å ikke lar meg følle etter kritikere før jeg har sett å opplevd filmen selv .

Det hadde blitt sagt at de brukte litt liten tid på filmen , tror også om de hadde hatt en del andre skuespillere så hadde filmen også fått et annet preg til det bedre .

Uansett så føle du for å dra på denne filmen så får du ta turen, 👍

Har hatt en daffe dag i dag e godt å være i et rolig element i dag😘

Det gjør oss oppriktig godt å bare være å nyte livet. 

Da må du bare ha en flott dag 👍 her e det kjøring å henting av ungdommen, de hold meg i livet å pisk meg litt , kan føles litt slik son multitasking 😘

Skap deg en nydelig dag du 😘🍃🍂🍁❄🌞 vi har magisk vær nå tåkefylt å rett nydelig 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg