Hvordan oppnå ?

Hei 😘

Kult å få flotte tilbakemeldinger på bloggen , ❤

Godt å få høre i fra folk at de synes oppriktig at jeg gjør en forskjell her ute blandt folk.

Vet også at jeg verken e A4 eller en person som dilter etter andre.  Liker å tråkk min egen sti selv .

Hyggelig å få de gode tilbakemeldinger på hva jeg gjør for mine barn, å det å bli verdsatt på dette er godt . Selv om jeg også vet at ikke mange gjør akkurat det jeg gjør for ungene mine.

Så vet jeg at ungene mine har mye å være takknemlig for, det å kunne gi de den oppbakkingen e veldig godt.

Ved å løfte oss opp til et høyere nivå oppnår vi også kun om vi ønsker dette selv, å få det realisert så må vi også stå litt ekstra på.

Litt kult at folk allerede er blitt interessert på hva jeg skal starte opp med  . Lik når jeg klar å gjøre andre mennesker oppriktig interessert, viktig at vi våger.  Den som intet våger 
Intet vinner.

Må si at dagen har virkelig levert godt, hatt det så digg , det å jobb med frilans jobben e godt, godt å få kjørt ut litt varer innimellom slagene.

Om du har mål som du ønsker å oppnå , så sett deg opp mål som du ønsker å nå .

Jeg bruker å skrive en liste over hva jeg  oppriktig vil gjøre.  Når jeg kjenn at hjerte og hodet vil dette , så gå for det .

Vi må ikke fokusere på at en ikke klarer våre mål. Fordi da har du også allerede tapt.

Ønsker vi å lykkes så må vi også Jobb målbevisst, vi kan tenke at vi må jobbe hardere men veit du ? Det er ikke slik det fungerer, jobb smartere å du kommer til å LYKKES.

Kjenner på glede å lykkerus , er i en god energi, ved å omgi seg med mennesker som også drar meg opp er så godt . Vi blir påvirket av andre mennesker om vi ønsker dette eller ikke , jeg er takknemlige pga at jeg har de erfaringer som ikke alltid jeg selv har bidratt til at jeg har fått.

Fordi det bidrar også til at vi har en egen evne til å takle tøffe tak, vi kjenn på oss når vi skal stoppe, godt å vite at framover blir det også enda bedre .

Det å kan kjenn på gledes rusen , å ha mere å se fram i mot. Er også noe som vi mennesker trenger.  Sett på din timeplan at du skal lykkes.

Ønsker du å finn din drømme mann?

Drømme jobb?

Drømme hus?

Drømme hytte?

Drømme liv?

Uansett hva som objektivt er din drøm så bestem deg , gi plass til at du skal tiltrekkes av det en ønsker i livet.

En drømme mann hva representerer en drømme mann ?

For å tiltrekke oss den mannen, så må vi også ha avsluttet vår utålmodighet i forhold til å ha mange prosjekt på gang .  Gjør ferdig gammelt opplegg .  Ikke gi energi til ting som opptar deg .
Jekk ned dine krav, fordi du finner deg en som er på samme nivå som deg.

Du må skinne, for å lykkes med å få mannen til å bli fristet .

Vi må også godta at vi alle har minus og pluss sider .

Ikke ha alt for mange krav

Juster oss i forhold til hvordan vi er

Kjemi må stemme

Også  ordner det meste seg om det er ment til å vare.

Du møter han like godt på bensinstasjon når han skal vaske bilen sin , mens du drikke kaffe å nyte stunden ute. 

Det er akkurat så enkelt i alle våre drømmer, bare vi er flink til å åpne opp . Også er det viktig å bli ferdig med negativ gørr.

Fokuset på hva du ønsker til deg, ikke hva du ikke ønsker til deg .

Skriv ned så du får deg en oversikt over hva du faktisk ønsket og ikke ønsket . Noen ganger må vi rett å slett justere oss ned.  Vi må ta bort ting ved oss som kanskje er negativt.

Ofte så ser vi ikke våre egene feil og mangler.  Men vi er på død å liv interessert i å rakke ned de andre.  Vi må heller juster på oss selv . Hev deg selv opp 7 til 9 grader opp , så tenker jeg du er mer en fornøyd.

Om vi kun ser etter feil å mangler på andre, så er vi heller ikke attraktiv.

Også sier dette mye om ditt eget liv , det speiles at en ikke har det godt med seg selv.

Det er også et tanke kors for de som e flink til å kritiser andre på deres feilvare, å ting folk ikke kan gjøre noe med .

Ved å rose andre mere opp , å kom ned velmente ord , så bygger du opp en bedre relasjon en du faktisk e klar over. 

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg