Uka kommer til å levere ❤👈💪👈👍Gled meg!

Hei 😘

Mandagen har levert så til de grader 😊

En jønna trivelig dag, både hjemme å på jobb. Godt å være i rett element å nyte dagen sammen med flotte folk.

Skal ikke mye til før å glede en karriere kvinne . Godt å være så heldig, en føle seg priviligert.

Det å kjenn på god energi at mennesker rundt en ønsker en  godt betyr enormt for oss. Vi har en bedre stemning å livs glede.

Mitt motto er at en skal bidra til at alle rundt en skal ha det godt . I mine omgivelser, det å kunne overaske positivt , bare ved å være å gi gode handlinger varmer mitt hjerte enormt .

Har en kjempe god venninne av meg som ønsker meg vel i alt , vi støtter alltid hverandre å gir gode råd.  En sett slik pris på å at de en har nær en , også bryr seg oppriktig om meg. 

Jeg har skrevet at jeg ønsker å starte opp min egen bedrift . Ønsker ikke helt enda å presentere for alle hva det er . Ikke fordi at jeg kunne ha gjort det , men ønsker enda at kun de nærmeste av mine vet dette.

Det å få velmente råd, anng hva jeg kan supplere med å samtidig øke inntektene.  Er også kult å få tilbud om.

Har alltid sagt det , vil en lykkes så gjør vi også det, en må bare ta litt  acton.

Dagen er ikke helt over, men om jeg skal dra opp noe en er stolt over, av opplevelser så er det . Når en har gledet et menneske, å vite at dette hadde ikke personen forventet så gjør det også meg ekstra glad.

Viktig at en klarer å fokusere på andre en kun seg selv , samtidig så er det godt å få lov til å glede, bidrar også til at jeg også blir varm i hjerte av glede .

Utrolig godt å ha jente prat i kjøkkenet å ha det så godt , jentungen min er et vidunderlig flott menneske ❤ kjærlighet

Denne uka startet perfekt, resten av uka kommer også til å levere 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg