Veien blir til mens vi går!

Hei 😘

En ny uke har startet, gleder meg veldig til å ta fatt på uka med alle gleder å nye utfordringer som står for tur .

Høst Fargene ute på trærne e skarpe, de lyser slik opp e nydelig å sitte inne å se på høst fargene, stormen ute .

Været er litt variabelt, uansett godt å bruke tiden inne å bare være .

Det å nyte stillheten på morran alene ungene på skolen, å eldste sønn holder på med sitt . E godt, kvardagen e flott, å nyte kvalitetstid å bare være til.

Gleder meg oppriktig i dag til alle nye opplevelser. Godt å kan gled seg på de opplevelser som en skal møte på i dag . Vi trenger å gå ut av vår trygge konforsone, det bidrar også til at vi også blir mere modig, ved å bevege oss i et annet territorium som en ikke kjenner så godt.

Vi har bare godt av å utfordre oss selv på å heve oss, både i kompetanse også øke vår fagfelt. En lærer av alle nye utfordringer som vi bestemmer oss for å mestre og ta på strak arm.

Jeg har alltid likt både å ta utfordringer som de fleste ikke våge selv å gjøre . Like å ta modige valg , ser også at ved at jeg har turt å bevege meg i eg annet farvann så har jeg også lykkes i mine utfordringer.

En spennende tid jeg går i møte , lik å kjenn på denne gleden å ha både forventninger å være spent .

Godt å kjenn på at framover vet en ikke helt hvordan veien går, har så mange spennende planer .

《Veien blir til mens vi går. 》

En forelskelse i kroppen bidrar til at et menneske kan være litt små rar og oppføre seg litt klumsete.  Det å ha mange planer også kun for deg selv , blir også på samme måte.  Vi blir jo også litt spesiell da også, kroppen kribbler må si at jeg har vel aldri før gledet meg mere på fremover.

Nå er kaffen på kok , dufter godt , musikken e på magisk øyeblikk.  Bare mannfolket som mangler i armkroken❤

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg