En drøm som enda er “liten baby”

Hei 😘

God  morgen,😘

En  nydelig morgen å våkne opp til , kos meg med
Kaffe å hør på regnet e digg.

Høst været gjør vi ingen  ting med, vi må bare justere oss etter forholdene.

Selv om en har arbeids helg igjen så klare en å fyll helga med ulike flotte opplevelser.  Viktig at vi fokusere å nyter stunden.

Uka har så langt levert optimalt både innen for business, å privat . Kult å kan ha det godt å samtidig vite at det vi bestemmer oss for det klarer vi også .

Ofte blir tiden min desverre for liten , til alt en ønsker å oppleve.  Gode venner /familie som ønsker en bit av meg .  En kan ikke alltid rekke over alt , men vi må bare gjør det som bidrar til at vi får gode opplevelser.

Jeg har prioritert business denne uka, fordi jeg ønsker å nå de mål jeg har satt meg . Jeg har også gått med en drøm som er enda liten baby, er under  planlegging.  Godt å kan reflektere, diskutere med mennesker som er rundt meg.  Fordi en skal også våge å lytte til andre sine velmente råd. Når en ønsker å lykkes så er gode venner og familie å de en har nær seg viktig at en lytter til hva de sier.

《En blir aldri utlært men vi lærer stadig noe nytt .》

Jeg er en karakter som aldri gir opp det en har satt seg som mål.  Har heldigvis god arbeids moral, er en god smule arbeids narkoman i tillegg. 
Så det å kunne kombinere den businessen med det andre jeg gjør .
Kommer også bare til å berike meg enda mer.

Motivasjon er det ingen ting å si på , har fått den både i fra mor og far . Godt opplært på alle plan .

En e så takknemlig for at en har denne stå på viljen , motet, ser idéen som unik , å bare gønne på .

Arbeids moral e noe som en må ha god porsjon av . Om en skal starte opp selv, dette er jeg veldig glad for at jeg er godt rustet med.

Nå blir det snart frokost, gled meg veldig . Nyte et bedre måltid e ikke feil.

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min . ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg