Motgift er at jeg er positiv å hyggelig !

Hei 😘

Skal si Formiddagen går unna i godt selskap. 

Gå turen i morrest var aldeles nydelig for kropp å sjerl . En kjenn at lufta ute e både kvass å sterk.  E akkurat som høsten skal være . Bidra til at den utgjør en flott forskjell.

En fridag gjør så godt for kroppen å bare vite at en også har fri gjør også at vi slapp mer av.

Har vært på kafé besøk til en venninne, godt å kan bruke tiden på gode venner.  Ikke så ofte i det siste jeg har hatt så god tid til det.  Hyggelig at en får til å vie tid på mennesker som også løfter meg opp.

Det kalles kvalitetstid ❤

Når en er med likesinnede så kan en også reflekterer over hverdags problemer å det vi ønsker å rydd bort i vårt indre.

Du har sikkert også rundvask i ditt indre like ofte som jeg.  Får ofte høre at det går ikke Ann å være så positiv å lykkelig hele tiden som du e.

Mennesker oppfatter meg som alt for positiv, alt for seriøs , alt for engasjert  i mine drømmer å at en ønsker å  lykkes. Det at jeg kom hjem i fra USA for nå på søndag som kommer er det akkurat 2 mnd siden.

Jeg kunne ikke ha forestilt meg at denne tiden her hjemme skulle bringe meg all den utfordringa, nye muligheter, den store gleden , større engasjement i det jeg gløder for. Dører som lukker seg for meg, å ny epoke som starter på en ny framtid.

Jeg er oppriktig glad for alt det triste skjedd i livet mitt, at situasjonen skjedde.  Fordi det resulterte at jeg også tok større action i mitt liv . Tok ģrep jeg ikke hadde gjort så snart om ikke det negative situasjonene hadde  inntruffet.

Ved å omgås miljø som  ikke ønsker at du oppriktig skal lykkes.  De miljø skal du også lukke dørene til. Fordi det kun påvirker deg negativt, noe du ikke er tjent med.

Ved å være i dårlige miljøer/relasjoner så risikerer vi også at vi tiltrekker oss flere negative situasjoner.

《Det er ingen tjent meg å være i slike situasjoner 》

Derfor så ser jeg nå tilbake blikk på dagen jeg kom hjem fra USA.  Den 15 august.  God å glad full av forventninger til å møte ukjente å kjente .
Hadde en avtale når jeg kom hjem.  Som var meget hyggelig.
Det å sette tiden tilbake å reflektere mere og samtidig sett oss i god stemning . Det er viktig fordi vi holder også på den gode energien også .

Så er også den situasjonen med på å bringe opp den gode følelsen en hadde akkurat da. Full av forventninger, også ikke noen forventninger men ting bare skjedde i en fart en ikke helt skjønte helt selv .

Vi blir påvirket av andre , når du ønsket å heve din kompetanse , øke ditt kontakt nett, tiltrekker vi oss mennesker som også har den rette energien , vi bare merk om vi stemmer for hverandre .

Slike ting ér lett å merk, så viktig å reflektere og samtidig ha det rette fokuset.  Hva vi ønsker å oppnå. Så kommer de rette folkene til oss.

Ved å tiltrekke oss det miljøet som også bidrar til at jeg har det bedre, så utvikler jeg også meg bedre .

Vi må ikke slutt å være positiv å lykkelig.  Vi må bare vis det enda mere , fordi vi er med på å påvirke andre rundt oss positivt også ønsker andre å tilbringe tiden med mennesker som er hyggelig.  Helt klart.

Sett på en dyster musikk som kun synger om negativitet å ikke noen oppturer .

Resultatet her vil være at du også blir deprimert av å lytte for mye på det også . Vi klarer ikke å kom i god stemning med å bli påvirket med negativitet.

Derfor så er jeg for det meste positiv, å bruk ikke tiden min på mennesker som ikke ser løsninger, er i negativ, fordi de forsurer klimaet rundt oss. 

Motgift er at jeg er positiv å hyggelig ❤

Skap deg en nydelig Fredag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg