Karriere har vært Frokost, middag og kveldsmat !

Hei 😘

Høstkveldene e rett nydelig, mørkt ute e bare levende lys som mangler å nyinnkjøpt roser så har en det på stell her hjemme.

Tror en er skapt slik at en er ikke så storforlangende.  Godt å sett pris på de små tingene som ikke alltid koster så mye men som faktisk betyr mere en prisen det koster.

Vi kan oppleve at folk rundt ikke ser verdien av det som vi verdsetter.  Ofte må vi ha levd litt eller rett å slett ha opplevd livet på godt å vondt til at vi setter bedre pris på mennesker rundt oss . Også de gode opplevelser som vi opplever.

Synes at vi nettopp startet på uka også har vi kommet snart til helg igjen.  Må si uka har levert, jeg har lært mye også har jeg fått satt bedre i system på , er et kreativt menneske som oppriktig gled meg enormt på framover.

Har en fridag i morgen kjenn at jeg skal jobb med frilans jobben min.  Sett mere i system på framover hvor jeg vil og om det som en ønsker er realiserings bart. 

Etter at har vært på gründermøte i går så kjenn jeg på en nydelig følelse.  Skal bevare den, en slik god følelse skal en holde på . Lenge helt sikkert.

Dette blir akkurat som å få den gode forelskelsen i seg å ved å sveve å ha det godt , så bidrar til at vi både kan virke ķlumsete å små rar, gjør litt spesielle valg å bryr oss null om hva andre mener om meg.

Det å gi fan å kjøre mitt løp digg eg, er født inn i en veden der jobb og karriere har vært frokost, middag og kveldsmat.  Vi har blitt opplært til å ha et høyere fokus å ønsker å bevege oss i de høyder som vi ønsker å stekk oss til.

Det som e så kult e at vi klarer akkurat det vi vil , vi skal ikke utsett oss selv for ubehagelige situasjonene.  Pga at dette tar kun energi, vi må være i rett miljø for å få vekst å samtidig lykkes.

Kutt alt i livet ditt som bidrar til at du blir negativ.
Kutt mennesker som du har rundt seg som er alt for negativ.
Kutt arbeids relasjoner som bidrar til negativ vekst.

Alt som er negativt i for lang tid  = gift til kroppen og sinnet ditt.

Hvordan forventer du at vi skal lykkes å bidra til økt kvalitet på jobb om en ikke har trivsel i bunn?

Vi opplever aldri noe kvalitet i bunn når det er fravær i fra trivsel og glede til å  vokse å lykkes.

Hvorfor skal vi kutt alt ?

Enkelt svar ønsker du å lykkes så må vi invistere i oss selv, i positive omgivelser alt som bidrar til Lønsom vekst . 
Vi innvistere i vår helse , vår livskvalitet og helsegevinst er også et viktig tema.

Ved å gi positive handlinger, positivt miljø og gode tilbakemeldinger så opplever vi også at vi har en høyere verdi.  Vi øker også vår arbeids kapasitet å vi leverer også mye bedre i et miljø, en klar å jobb i tyngre jobber bare en har flotte folk rundt deg.

Jeg opplevde i dag et godt team på jobb, vi samarbeide og utnyttet våre kvaliteter godt.
Deilig å kan bruke våre kompetanser slik at vi alle føler oss viktig å at vi løfter oss selv også .

Ønsker deg en riktig nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg