Hele meg kribbler e så spennende!

Hei 😘

Flott morgen å våkne opp til 😘

Det å skape dagen perfekt e akkurat slik vi selv bestemmer oss for hvordan vi også bidrar til dagen skal bli.

I dag har jeg bestemt meg for å bruke tid på gründer møte i byen, kult å tilbringe tiden sammen med andre som også har store ambisjoner.  Viktig at en utvikler seg.  Pluss at en er i det nettverket som en lærer mere og samtidig tar til seg gode ideer som en kan utvikle.

Det å bruke fridagen på å jobbe for vekst i mine binære jobber e kult, lik å lær mere å bare det å kan utnytte dagen godt er perfekt .

En er alltid spent på om en møter på kjente som en kan knytte bånd med, eller bli kjent med nye folk. 

Uansett så kommer dagen til å bli meget matnyttig for meg.  For at jeg skal kunne lære meg gode tips for hvordan jeg kan øke mine inntekter i de binære jobbene.

Bare det å ha en til idé som jeg går å kjenne på at jeg har lyst til å sette til livet.  En ny idé som kan bli en god foretnings idé som jeg virkelig kan gjøre god business i.

Det er så spennende når en har det slik jeg har nå , spennende å føl at jeg kan bevege meg i ulike verden innen for karrieren å bare det å tilegne seg flott kunnskap digg jeg.

Nå handler det framover på om å ta beslutninger på om dette er liv laget.  Kan jeg starte opp nå snart?
Kan jeg begynte alene?
Eller må jeg ha ansatte ?

Bare det å fokusere på akkurat dette nå er så kult, spennende en lykke rus.  En får slik adrenalinkick av å være på denne bølgen.

Skal kartlegge om min idé kan realiserer i år , spennende tid jeg går møte. Spennende å utvikle seg å ta skrittet helt ut .

Hele meg kribbler e så spennende.

Skap deg en nydelig dag 😘

Takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg