Større drivkraft!

Hei 😘

Godt å ha fri å vær hjemme med ungene, lik å få være husmor å lag litt mat .  Spist oss en enkel middag, som jeg hadde som min favoritt i min barndom.  Fiskeboller i hvitsaus.  Sinnsykt lenge siden sist jeg har laget det , ofte er det litt godt med det enkle å hygge seg litt.

I dag så har vi større utvalg på mat å bedre råvarer en før .  Vi er så heldig å kan velg å vrak , godt å ta litt enkle middager det å lage hjemme laget hvitsaus må jo selvfølgelig ha løk i . Her hjemme er guttene allergisk mot det , alltid måtte lur de opp igjennom årene på at det er noe annet.

Den største spiser heldigvis alt nå, den minste må en bare motivere så spiser han også .

Det er slik at vi bruker vår vilje å bestemt het på akkurat den måten vi ønsker.  En kan velge selv om vi ønsker å la fokuset bli negativt eller endre det til det positive.

Så ble en liten motivasjons prat mellom meg å minste gull, kult å kunne få de motivert å samtidig så lærer de at all mat er godt.

Da jeg vokste opp, var det ikke lov å si at maten ikke var god.  Vi skulle spis å samtidig være dannet.  Har sikkert hatt en streng oppvekst men, er glad for at vi lærte å sette pris på all mat , dette er noe som dessverre e borte i dagens samfunn.  Derfor er det viktig at vi lærer våre barn å bli glad i ulike matretter.

Fridagen har blitt brukt på egen tid å gå meg en lang tur , vært litt lat også.  Ikke ofte jeg er det , men godt å bare nyte dagen hjemme.  Kjenn enda den gode følelsen etter gå turen  i morrest . En venninne av meg ville ha meg med på tur  i ettermiddag, den måtte jeg takk nei til .  Ikke ofte en gjør det, men en må bare kjenn på kroppen å ta det i vårt løp.

Det kommer heldigvis flere dager, er enkelte dager godt å kan være hjemme å ladde opp . I dag ble en slik ettermiddag /kveld .

Det å kos seg hjemme å gløtt på teven e litt kos, mørkt ute å litt magisk stemning.  En fridag gjør mye med oss, vi treng ikke å haste av sted , bare det å ladde opp batteriene e også at vi lytter til oss selv .

Har fått hentet varer, skal få levert litt varer i morgen, også skal jeg få bestilt varer i dag .  Så føle jeg at jeg har gjort noe fornuftig.

En er så vandt med å hele tiden være i aktiv jobb , mitt ønske er å jobb meg opp i mine binære jobber.  Lik å utvikle meg å samtidig få ting til.

Jeg har meldt meg på konferanse denne mnd. Skal på 4  ulike gründer møter . Gled meg veldig til å bli mere engasjert i mine jobber privat . Derfor er det også viktig at jeg oppsøker de miljøene som jeg også blir motivert for å lykkes.

Motivasjon  er utrolig viktig at vi har i oss, fordi har vi ikke den i oss så er det lett å falle ut av gode mønster og havne i dårlige vaner .

Det at jeg har presset meg å gå tur , er også med på å påvirke meg på andre områder i livet . Jeg ønsker å være seriøs på jobb om det er privat eller innenfor helsesektoren.

Så er det viktig at jeg har trivsel, glede meg til å lykkes, har gleden og er entusiastisk.  Når jeg er flink å motivere meg er jeg også full av energi , til å nå mine mål og drømmer . Derfor er det å dra på konferanser og foredrag sammen med andre viktig.  Fordi en lær alltid noe nytt på et foredrag. 

Meldt på en venninne av meg på et engasjement.  Blir koslig å kan bruke tiden på en venninne i dette miljøet.

Etterpå så sitter jeg igjen med en større drivkraft en jeg hadde før jeg dro . Så yes nå gleder jeg meg på framover enda mere . En jeg gjore før oktober kom ❤

Skap deg en flott kveld, nå er det litt varebestilling her , så kos deg masse 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

0 kommentarer

Siste innlegg