Bare ved å les så !

Hei 😘

Etter arbeids helga e det innafor å ha fri i dag, godt å kan nyte dagen godt her hjemme.

En kjenn på den gode følelsen etter gå turen , er enda kald i kjekan. Men på en god måte , det gir en god følelse på alle plan .

Været e så digg, sol å nydelig vær.  Selv om det e skarpt ute så e det godt å kjenn at vi har variert vær.
Høsten e nydelig på alle måter, godt å gå i høst mørke kvelder å se på månen å samtidig kjenn på den gode stemningen som det også gir.

Har de siste turene jeg har gått på ettermiddagen/ kvelden så har jeg ikke hatt hode lykt , så har fått litt oppstramming der , e viktig at en tar høyde for at ting kan skje på turer når en går alene.

Så her må jeg ta meg sammen helt klart.

En skal være takknemlig for at mennesker rundt en vis at de både bryr seg å samtidig vil en godt . E bare velmente råd . De skal en ta med seg .

For en tid siden så kunne jeg skrive opp en meter lang liste som jeg skulle utrette på de usle få fridagene jeg hadde . Var jo helt matt å utslitt etter å bare les på lappen.  Følte også at jeg kom ikke noen vei , heller ble bare til at en utsatte å utsatte…til en plutselig bare måtte ta skipper tak.

Nå etter at jeg både har pushet meg selv mere i det siste, så har dette bidrat til at jeg får ting mere unna, er mere strukturert.  Får faktisk også bedre hvile og avslapning.  Fordi en tar ting i rett tempo.

Før så diltet jeg alltid etter andre, så alltid ja når jeg egentlig mente nei.

Nå tørr jeg å si ifra å har sluttet med å unnskylde at jeg er til.

Ved å våge å være oss selv, i stede for å frykte for at andre ikke skal godta svarene en gir å at en må gi seg så er jeg i dag en mye sterkere utgave . Vi baner vei for mange som lever ikke sitt eget liv, men som jeg bruk å si , de lever opp til andre sine drømmer ikke sine egene.

Alle bånd en har kuttet ut opp igjennom årene, om det har vært slekt eller tidligere venner . Er også erfaringer som har bidratt til at ting blir slik.

Synes det e så digg å få være den person jeg er , følge mine drømmer.

Vet at jeg har kunnet irritere flere over å prate om en drøm, å så kan jeg holde den levende i årevis. Har alltid skjedd ting i livet mitt slik at jeg ikke alltid har kunnet gjøre det jeg også ønsker.

Det bruke å være en god grunn til at vi også blir forhindret i en oppgave eller om det er en reise samme hva det er ,  derfor så må vi heller ikke vær redd for å skrive ned våre drømmer, det vi plutselig får til oss. At dette må du gjøre, for eksempel starte opp en butikk , kjøp deg en hytte osv.

Det som skjer om vi alltid ikke tar oss tid til å lev, til å få realisert våre drømmer . Så bidrar vi også selv at vi undergraver vår egen identitet.  Vi trenger å vær i det elementet som vi både utvikler oss og der vi også har det bra.

Skap deg en nydelig dag 😘🍂🍃🍁🌞

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg