Start med takknemlighet ❤

Hei 😘🍂🍃🍁

God morgen, godt å våkne uthvilt å klar til en ny flott dag 😘

Bare å få på seg trenings klærne, å gled meg faktisk til å få gått meg en morgen tur 👍

Har fri i dag, skal bruk dagen på det som faktisk bygg meg opp. Gå tur bidrar til at jeg får tilført meg mer positiv energi . Kjenn virkelig at kroppen å hele meg gled deg til å ta en flott morgen tur.

Skal hente en flott kollega av meg, koslig å gå sammen med andre.  Vi motiver oss selv og andre ved å gå tur . Godt å kjenn at dette ikke er et ork, men begynt på bli min livsstil.

Gled meg oppriktig til å ta fatt på denne uka, av alle gleder å gjøremål som jeg har på programmet.
Skal på foredrag denne uka, det gled jeg meg til, viktig at en gjør det som bidrar til at jeg øker min glede.

Vi er nå snart halvveis i oktober, surrealistisk at denne uka e det 2 mnd siden jeg kom hjem i fra USA. 

Disse 2 mnd har bidratt til stor forandring for meg, både livskvalitet og samtidig har jeg også ny giv til å trene , dette har gitt meg gode resultater, både i vektreduksjon og ikke minst i bedre energi å glede til livet å alle utfordringer som står for tur.
Det å ha det godt med mennesker som en tilbringe tiden med e perfekt.

Det å gled seg på framover med flotte folk, rundt seg er perfekt.
Denne uka kommer til å gå unna, med alt vi skal fylle den med.

Jeg gled meg oppriktig til å ta nye utfordringer, være sammen med venner, familie og den som en har nær. Godt å ha nok tid.  Ofte så kan vi føle at vi har en evig kamp med tiden, vi rekker ikke alt vi ønsker å gjøre og vi føl at vi stress av sted.

Derfor e det godt å vær fleksibel, ta litt på sparket.  Avtal ikke for mye på dagsplan fordi det bidrar kun til innvendig stress.  Også opplever vi at vi må kjapp oss.  Vi har det best akkurat da vi gled oss på alle oppgaver vi skal gjennomføre.

Ønsker deg en nydelig Mandsg, start med å være takknemlig for at du har det bra , takknemlighet bidrar til mer glede og samtidig åpner det opp før å møte på mennesker som e på samme nivå som oss selv 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg