Tror ingen hadde tatt skade av akkurat det!

Hei 😘

Må si formiddagen gikk sykt fort unna, fått jobbet bra med salgs jobben i dag også , e så artig når en ser at en lykkes stepp for stepp.

Vi må tåle å få nei like godt som vi ønsker å få ja til alle vi spørr.

Det å må jobbe kanskje litt annerledes for å nå nye kunder er også det som bidrar til at denne jobben e så digg.

Dette balanserer meg godt, jeg får både skjerpet meg å det å bestemme meg for å nå et høyt mål så når jeg også det , er jo dattra til ved kongen   e jo godt opplært til å jobbe opp til suksess.

Er ikke født inn i et latmannsliv å liker å bevege meg der du ikke en gang tror at suksess finnes. 

Jeg digg å utvikle meg å kjenn på den gode energien wow ❤

Helga kommer til å gå like fort som den starter 👈👉👍 men skal uansett utnytt den på best mulig måte, må få meg noe  gå turer igjen.  Kan ikke sitte på latsia heller .

Akkurat nå så misunn jeg ikke noen som har fri i helga, e rett godt å vite at helga kommer både med utfordringer å samtidig så har vi godt av å jobb ekstra.  Nesten som at alle skulle ha blitt presset til å måttet stå på litt ekstra.

Tror ingen i grunn tar skade av akkurat det❤

Uansett hva du har tengt å bevilge fredags  din på , nyt den om det er å nipp i vinglasset, se på dama de , klin med kjæŕesten , eller dra ut på byen,
Nyt stunden å kos seg masse .

Nå er det å fiks seg til å dra på jobb, skap deg en magisk fredag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg