Viktig fokus!

Hei 😘

Nettopp kommet hjem i fra jobb, godt å kjenn på den gode følelsen av å ha vært 100 % på jobb før pasientene.

Eg digg jobben min , å må si jeg lærer stadig vekk nye metoder for å nærme meg de på en behagelig å lun måte.

Ved å være positiv å blid så er vi også lett å ha med å gjøre , dette er også noe som er viktig at vi har i minnet vårt når vi er på jobb.  DETTE smitter over på alle som møter deg, beboere , besøkende og selvfølgelig kollegaer.

Hva er vel hyggeligere å møte en et blitt ansikt. 😘

En merker godt hva 3 fridager har gjort med meg, fått laddet opp å koblet ut . E viktig å fokusere på egen tid , å ikke minst ha sunne aktiviteter uten om jobb.

Har vært flink til å få lange turer nå denne uka 👈👍 e godt å ha kommet godt i gang, så nå skal jeg lytte til de som sier at jeg ikke må ta tinģ før hardt.

Jeg har en tendens til å peis på , å glemme bort å ta litt pauser , så yes frøken strøken e glad folk rundt meg , sier i fra at jeg må ta det med ro.

Er ikke helt lett, når jeg e kommet så godt i gang å kjenn at eg må ut å gå.

Blir jo akkurat som en forelskelse, når alt e nytt å hett så vil en jo ligg tett inntel kvarandre å nyte kjærlighet å få ømme kyss.

Så når en e kommet så god i gang å gå så må vi også balansere dette akkurat på samme måte som ì kjærligheten , en må vie litt tid før egentid å vise raushet å respekt for den andre.

Så konklusjon her er , når lysten å kroppen kribbler å det er på sin plass å ha en pause i fra gå tur, så må en holde igjen , ikke så lett å holde igjen i kjærligheten heller men skal det også fungere optimalt, må vi også gi tid å samtidig gjør andre ting enn å kline å ha det gøy.

Er også mye annet mellom slagene, jobb , andre venner, som også krever din tid . Vi må også være raus mot oss selv fordi ved å kun gi går en tom , så her må vi også balansere dette med å være like raus tilbake .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg