Du har en egen evne til å se løsninger !

Hei 😘

En nydelig dag e på hell , synes oppriktig at dagen har levert perfekt.  Godt å være i ulike miljø .

En har virkelig hatt godt av noen fri dager, kun til å fokusere på andre oppgaver.  Som bidrar til at en både blir flinkere til å gjøre noe annet.  Å sist men ikke minst fått gjort mye fornuftig. 

Ofte så lar vi situasjoner forhindre i at vi lykkes, jeg har nå disse dagene fått reflektert over framover.  En må bruke alle gode ressursene som vi har i oss . Til både å utvikle oss innen for business å i kvardagen.

Ved at vi spørr oss selv hva vi ønsker å gjøre , jeg har alltid ønsket å være min egen sjef.  Dette er noe jeg jobber for, selv om jeg også digg å jobb med mennesker å hjelpe de som trenger en stø hånd.

Det å ha kompetanse til både kan jobbe innenfor flere fagfelt er godt å samtidig bra . Vi trenger å både gå videre å samtidig våge å utvikle oss i en annen retning.  Tror faktisk det bidrar til økt livskvalitet å bedre helse til folk generelt.

Vi trenger påfyll av annen informasjon en kun den samme som en har hørt i en 20 til 30 år .

En av mange resturant sjefer jeg har hatt sa til meg du skal ikke være lengre på en arbeids plass en max 5 år . Om du ikke har mer positivt å tilføre . Å han har så rett så rett i disse ordene.

I 2012 så sa jeg opp en jobb uten å ha en jobb å gå til.  Lærte enormt i den tiden som har tilegnet meg enormt stor erfaring.

Vi klar akkurat det vi vil, jeg er en slik karakter at jeg er ikke kjent for å vente på et positivt svar. Har aldri hatt god tid å vent når en ønsker å utvikle seg å få seg en jobb.

Da har jeg ordnet så jeg har fått flere jobber som en klarer å holde hodet over vann.

En har heldigvis hatt gode rollefigur å se opp til i min oppvekst.  Både min pappa og ikke minst min gammel tante Helma Holmen.

Har disse egenskapene, stahet , ståpåvilje, vinnerinstinkt, gir meg ikke , utholdende og er entusiastisk og kreativ.  Stå på humør , ser mulighetene der andre ikke ser løsninger.

Disse egenskapene er gull å ha med seg , da vi bruker disse rett før å nå fram med vårt mål.

En slekning av meg sa til meg, du har en egen evne til å se løsninger der de andre gir opp før de har startet.

Det å utgjør en stor forskjell er også viktig for vi må bare våg å være litt rar å andeledes.

Har oppriktig hatt en skjønn dag , håper også du har hatt det , det å få og gi kjærlighet e så viktig.  Ikke glem å fortell folk at de betyr noe for deg .
En vet ikke når det er for sent å si det  å ordene kan vi ikke si ofte nok heller.

Skap deg en nydelig kveld 😘

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg