Godt å gjøre en forskjell.

Hei 😘

Nydelig formidag har fått gjort en del jobb, en del planlegging.  Det sies at planlegging e halle jobben.

E godt å se hva litt jobb utgjør en stor forskjell.
Det som er når en e kin i faget å elsker å lykkes så lykkes vi akkurat dit vi ønsker å komme.

《Minst én gang om dagen bør vi høre på en sang , lese et godt dikt , se et vakkert bilde , – om mulig si et par fornuftige ord.》

Kjenn enda gangsperra godt i kroppen men, e bare godt å kjenn at kroppen har blitt presset litt ekstra. Begynner å kom tilbake i min gamle form i fra mine glans dager 👏👍💪

Var på butikken å shoppet inn litt mat , møtte på den gjesten jeg måtte ta kontakt betaling til.  Pga at min sjef  trodde han ikke hadde nok penger å gjør opp for seg.

Hyggelig å slå av en prat å mimre litt om global hotell.

Året i år har kommet med flere forandringer, jeg har lukket noen dører også har jeg åpnet nye dører.

Ved å være fleksibel å tørr å møte forandring så åpner vi også opp før å våg mer, å ikke minst lære mere.

Ved å trene mye som jeg har startet opp med, så bidrsr også det til at jeg økte tolmodighet å bevege blikket mitt på et annet nivå.

Har fått utrettet mye på salgs jobben også i dag, må si jeg synes jeg har vært flink . Vi må vær flinkere til å skryt av oss selv .  Fordi vi trenger å hør gode ord, skal vi klare å stå på å ta nye høyder.

Gled meg til å kom på jobb i ettermiddag, godt å kan være en før de som trenger den omsorgen

Når vi bruker fri fridagene på fornuftige ting, som bidrar til økt livs glede så har vi også mye mere å gi til mennesker som trenger oss, så må si gled meg til å være en omsorgs person å ivareta de godt ❤

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg