En må være motivert for å lykkes!

Hei 😘

Godt å våkne opp å e uthvilt å klar til en ny flott dag.  Merker godt hva flotte trim turer gjør mot meg.

Utrolig godt å kjenn at kroppen e litt støl å vondt i muskler som har blitt presset litt mye i det siste.

Motivasjon min nå er på topp både innen for business, trening å ikke minst å ha det godt i livet.

En må være motivert for å lykkes , klare de mål en har satt seg , se at vi også lykkes e viktig.

Ved å være entusiastisk e også en stor fordel fordi vi har den gode energien som skal til for at vi lykkes, folk ønsker å være sammen med oss.

Kjenn at motivasjon min e på topp, det å kjenn på mestring følelsen e også så godt.  Ved at vi lykkes å klar å skape det vi har satt oss som mål e så godt.  En bedre følelse må en lete lenge etter.

En riktig nydelig dag å våkne opp til , med sol 🌞🍂🍃🍁 kan virkelig digg dette hærlige høst været.

Har gått unna mine 3 fridager, men ikke ofte jeg har hatt så mange dager samlet fritt . Deilig å kunne få disse dagene.  De går fort selv om jeg har vært hjemme, synes i grunn når mandagen e kommet så e det bare å forberede oss til helg.

Merk at ikke bare jeg som synes det , er vel et tegn på at en er kommet opp i alder 👍

Skal jobb mere i dag med salgs jobben min, godt å få gjort mest mulig siden en ønsker et best mulig resultat.

Vi opplever ikke suksess om vi ikke står på for å lykkes, så vi må jobb for å nå de mål vi har satt oss.

Gled meg til å nipp i kaffen å kos meg på formiddagen.

Kjenn nå at om ikke så lenge e det nøyaktig to mnd siden jeg kom hjem i fra USA.

Merker at en kjenn oppriktig på suget for å reise tilbake om ikke så alt for lenge.  Vi har blitt vant til å farte så målet e å få oss en tur til i år .

Ungene mener vi bare skal bestille turen med en gang , er liksom ikke noe å vent på. Så har en allerede satt kursen , noe som holder meg litt igjen, også e det en bit i meg så har sykt lyst til å bare sett meg i bmw en å kjør nedover til Værnes.

Det som er når en har satt seg et mål å bestemt seg for det.  Så åpner vi oss for å lykkes med både penger å mere til.

Gleder meg til å ta fatt på dagen, først jobb hjemme også jobb på ettermiddag i helsesektoren.  Aktiv kvinne som vet å sett seg høye mål.

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg