Vi må aldri ta et nei for et nei!

Hei 😘

En flott dag e på hell , har fått utnyttet dagen godt. 

Det å planlegge dagen å ta en beslutning på hvor vi ønsker å nå våre drømmer å sette oss mål er noe jeg har fått gjort mye av i dag.

Så nettopp på Gry Sinding en flott dame som er gründer, å har opplevd mye i karriere valg å lærer bort mye bra i fra egen erfaring.

Ved å hør på andre som også har høye drømmer i livet, faktisk har den samme interessen som jeg selv har er så inspirerande å lytte til.

Hva skal til for å lykkes med våre drømmer?

Vi må faktisk ønske det vi vil eller det vi har satt på dagsplan .

Vi kan ofte oppleve at mange sier om de får et tilbud de ikke ønsker å gjøre så har de mange unnskyldninger som  har ikke råd , har ikke tid, er så sliten , er så opptatt . I stede for å være ærlig.

Er det noe du oppriktig ønsker deg, om det er en drømme jobb, utdannelse , ønsker deg en mann , ønsker å gifte deg , kjøpe nytt hus , ny bil , hytte osv listen blir lang men du
skjønn garantert poenget.

Så vil du dette oppriktig så får du også dette til , du må åpne plass til akkurat det du vil.

Kutt ut de dumme unnskyldningene dine heller å få fart på sakene .

Vi kan ikke vente på når vi får råd , når vi får bedre tid, når ungene er voksne , når vi har blitt pensjonist for å leve, vi må slutt å sutter så jævlig, ta action i livet ditt å få mere mening.

Om mennesker påstår at de ikke har tid , så kan det være at de må rydd bort litt av det som går igjen ofte .

Mange prioriteter kun TV
Mange prioriteter kun egen  interesser
Mange må slappe av fordi de e så trøtt
Mange er så sliten fordi de vantrives på jobb 

Det som tar mye tid for oss alle, så må vi også velge bort noe, velg bort det som tar energi , tilføre det som gir energi .

Skal en starte opp en bedrift, begynne på studie , ny jobb osv så er det også viktig at vi ønsker dette .

For å lykkes så må vi også bestemme oss for å lykkes , vi kan heller ikke vente på alt, eller utsette alt heller.

Jeg har kuttet bort mye som har tatt energi i fra meg, dette fordi jeg skal lykkes med mine mål så må jeg være sammen med positive mennesker som viser meg respekt .

Det som er negativt er noe vi må velge bort.

Når vi følte oss vellykket etter å ha bestått en eksamen, har vunnet hjerte til en du er glad i , fått drømme jobben, fått til å starte opp en bedrift.

Så hent opp de gode følelsene du hadde da du oppnådde det du ønsket.

Fordi da har du den gode energien som skal til når du skal fri til Dama di, Si opp jobben fordi du vanntrives i den , starte opp med en ny bedrift .

Du er akkurat der du skal være for å lykkes på ekte .

Vi må få bort sutter å jammer fordi det gir ikke mening i det hele tatt . Det  kun dreg deg ned enn at det påvirker deg positivt.

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skal nå toppen på salgs jobben som jeg har startet opp med i tillegg til alt annet jeg gjør. Jeg liker å jobbe målrettet. Å det å lytte til en Dame som også får meg høy å gled meg til å fortsette å jobbe e sinnsykt gøy.

Selv om jeg jobber alene, så utvikler en seg stadig vekk, å vi må aldri ta et nei for et nei.

Det er bare til jaet har modnet seg.

Derfor må vi ikke ta et nei for et nei uansett fordi vi modnes å vi utvikle oss .

De hinder som vi kan møte på er de erfaringer som vi skal lær oss. Ta det heller som et godt tegn i stede for å gruble å fantasere, du bruk bare negativ tid å hodet ditt blir igjen fult av ting du igjen må sortere bort.

Litt godt å kan glede seg så på livet, å alt som kommer bak neste sving.

Det å ha tolmodighet, å gi ting tid er også veldig viktig. 

Må si jeg gleder meg sykt på denne reisen.  Viste at dette året kom med mange gode utfordringer.  Skal ikke la noen gå meg forbi heller.

Skal heller våge mer , skal ikke sitt på jære å vente.

Skap deg en flott kveld 😘

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg