Yes eg får adrenalinkick ❤

Hei 😘

Kom nettopp hjem i fra en lang gå tur i dag også.  Godt å konkurrere mot seg selv . Har ei venninne av meg som også e flink å gå tur . Dessverre bor vi alt for langt unna hverandre men 👏, kult å motiverer hverandre selv om hun bor i Horten å jeg her i Rana.

Kjenn at blemnene på tårene kommmer sigende på . E et tegn på at jeg har presset meg seg selv litt å selvfølgelig ikke helt vant.  Men kondisen e stigende er helt sikkert.

Godt å gå i hurtig tempo opp bakker e god trening. 

Samtidig så gjør disse turene utrolig mye med humøret og vårt sinn flere burde bruke de flotte løypene vi har rundt om kring her i Rana.

En får sån god energi av å press seg selv å etterpå e en faktisk stolt over å ha gått så langt . Ble 2,5 time gå tur i dag akkurat perfekt.

En merk at dette gir meir smak  👍et ekstra kick til å komme i bedre form.

Jeg ér i rett retning å når også dette målet om å øke kondis og dette medfører bede utholdenhet.  Et annet fokus, er mere positiv å samtidig så tiltrekker vi oss de som er på samne energi nivå som oss selv .

Derfor er det også viktig å rydde tanker for avfall, få bort det som ikke skal vær der .Du trigg deg syk ved å være i destruktivt miljø.

Viktig at en fokusere mere på det .

Herregud ja energi nivået mitt e på gøy gir nå , skal bruke det på bokprosjekt mitt.  Å få skrevet noen tusen ord .

Har kommet opp i 21 tusen ord , så ja e kommet litt på vei, er i alle fall nærmer målet en  før jeg startet på å skrive boka 👍

Ønsket deg en riktig nydelig kveld !

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg