Bare du ønsker det så LYKKES du ❤

Hei 😘

God morgen 😘

Godt at det er høst ferie, fikk en ferie følelse nå.  Siden en ikke absolutt må ha klokken på ringing. 

Deilig at en kan nyte slike dager , en har flest kvardager som vi selv må bare utgjøre en forskjell.

Ved at vi gjør dagene så utfordrende å samtidig behagelig som overhode mulig.

Viktig at en ikke bare stress av sted , har vært bra aktiv på trening de siste dagene.  Har vært kanon godt merk jo også at ting skjer med kroppen.  Ved at vi press oss slik så bidrar også det til at vi sover mye bedre om natta.

Har virkelig sovet nydelig, godt å våkne å være uthvilt . En merk godt at høsten gjør sitt for å endre fargene å rydde vei til vinteren. Fargene ute er skarpe nydelige å flott å se .

Har fri i dag også, skal ta å bevilge meg en lang gå tur i dag også . Det e godt å press seg litt også når jeg e i siget å kjenn at både kroppen å hele meg vil så må jeg gjør det.

Viktig at en utnytte fridagene sine på økt livskvalitet, helsegevinsten er også med når vi endrer våre vaner. Utrolig takknemlig for at jeg er i rett miljø som har vært flink til å påvirke meg uten å fortell meg at nå må du trene 👍

Nå sitter jeg alene kjenn kaffe duften kommer sigende e rett nydelig å kan kos seg litt, egentid e viktig for oss alle . Vi treng å sortere ut både tanker å vær i vårt eget.

I går ble det litt assortert jobb i frilans jobben, godt å få bestilt varer også planlegg videre jobb.  Det som er planleggen er halle jobben .

Ved å jobb målrettet så klarer en også de mål som en har satt seg. Erindrer så godt når jeg satte meg mål for å jobb meg til tur til Azorene  en nydelig vulkan øy.

Det var kun jeg som klarte å jobb meg til den turen her i Rana, husker godt misunnelsen rundt om hvor den steg allerede da.

Det som er ditt fokus det klarer du helt sikkert.  Jeg hadde post it lapper rundt om i huset mitt for å motivere meg selv.

Han jeg var sammen med da støttet meg ikke å hadde ikke noen tro på at jeg klarte det. Så jeg måtte motiver meg selv helt alene, husket godt gleden jeg hadde i meg, å den lykkefølelsen jeg hadde.

Vi må selvfølgelig stå på å jobb , er selvfølgelig kjekt å ha folk rundt en som har trua på deg og samtidig motivere meg til å bli bedre . I stede for å hør at dette er så vanskelig å høyt krav at det klarer du aldri.

Jeg hadde kunnet jobbe slik at han ble med gratis.  Men pga at en ble så motarbeidet hjemme så ordnet jeg like godt barnevakt til mine barn å dro alene.

Faktisk min første tur på egenhånd etter at jeg hadde blitt mor i 2000 , så var godt å få seg en husmor ferie.

Nå kjenn jeg på akkurat den samme følelsen av å prestere som i 2007 , ønsker å rock å utvikle et godt team.

Vet at dette har jeg i meg må også bare lage meg gode mål å ta bestemmelsen nå. Selv om en selger produkter i fra ulike firma.  Så gjør det ikke noe .  Jeg tar ut de produktene som jeg elsker.  Må faktisk digg de produktene jeg skal selge .

Ellers så blir du gjennomskuet, akkurat som i alt annet vi gjør, bedre å være ekte å la livet stå til.

Vi må leve med våre feilvare vi må leve med å kjenn på savn å glede.  Det som e viktig e at vi e flink til å jobb med oss selv, fyll dagene med godt innhold slik at du selv skaper en meningsfull hverdag.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg