Viktig at en!

Hei 😘

Godt å kan nyte en fridag, var kanon godt å gå en lang tur i dag.  Det gjør mye med oss å samtidig så inspirerer en også andre e kult 👏👍💪😘

Været her hjemme e perfekt høst vær pga at jeg har gått så mye de siste 3 dagene så har jeg blemmer på føten , en føler seg litt mørbanket.  Måtte bare bruk sandaler når jeg henter sønnen  på jobb i kveld.

Selv om en kan kjenn at en e litt støl å en får blemme så er det bare å se bort i fra det . Det hører med , turene vi tar bidrar til et bedre fokus.  Har en så god energi av dette så godt å være på rett vei 👍

Har fått jobbet med frilans jobben min også fått skrevet på bokprosjekt mitt.  Føler i grunn at det ble et evighets prosjekt . Men viktigst er at jeg trives med å skrive.  En kan ikke skriv uten at det er innhold heller.
Samtidig så skal  også jeg vær på slik at jeg har skrive roen.

Det å skrive om dette er spesielt på alle måter , en både sett følelsene i sving.  Kan kjenne på en trishet å savnet etter å ha henne blandt oss.  Livet er så brutalt urettferdig.

En kjenn på den ensomheten å ingen å kan prate så mye med i fra den nærmeste slekta på den siden .

Er jo Fordi alle båndene der e kuttet , snakket med en venninne av meg .  Hun lurte på om hva jeg mente om et problem hun opplever.  Om hun burde kutte eller om hun burde bevare et bånd til en nær slekning.

Måtte bare referer til hva jeg selv hadde gjort , kuttet flere båndt etter mammas død og før.  Vi kan ikke koke suppe på slekta. 

Er det slik at vi opplever å ha mere ubehag av å ha kontakt en  å kutte kontakt å ha det bedre . Så velger jeg det siste .

Måtte si at jeg fikk det mye bedre etter at jeg kuttet de båndene.  Så vi må selvfølgelig selv kjenn på hva som først å fremst blir riktig for en selv .  Ikke følge meg eller andre men kun dine opplevelser.  Fordi du som vet hvordan du opplever de .

Ellers så går no dagene fort å vi nærmer oss snart halveis i uka, det e høstferie på ungdommen, da blir det også ferie på meg også 👏👍

Godt å kan sove litt lengre en morgen uten at en må på død å liv opp tidlig .

Det å gjøre forskjell på kvardag og ferie e viktig. Så det kommer til å merkes godt nå denne uka.

Må si selv om jeg hadde jobb sist helg å ønsket meg fri , så gjor det seg nå å få 3 dager fri sammenhengende.  Må si det nyt jeg oppriktig.  Dette kompenserer for at en jobb mye i helgene da dere aller fleste har fri å drar på hytta å kan nippe i vin glasset å nyte å være til .

Kjenn ikke at jeg må nipp i glasset nå jeg men nippet i kaffe koppen å det e også godt innafor i kveld 😘

Viktig at vi finner vår måte å nyte dagene på slik at vi tilfører oss kvalitet å det å ha noe å gled seg til.

Skap deg en nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg