Fokuset vårt har alt å si hvordan vi har det !

Hei 😘

Godt å få mårran med seg, å være både sammen med ungene.  Å få spist en frokost. 

Nydelig gå tur i dag, det bidrar til mere kvalitet for meg, merker det på sinnet, den indre gleden og livskvalitet den øker .

Ved å påvirke andre å være en god rollemodell for både ungene å de rund så er det godt å vise at det går godt an å gjøre en forskjell.

Du skal bare ta stepp for stepp , en treng ikke å ta like lange turer som jeg gjør. Fordi jeg konkurerer kun mot meg selv .  Å det er også viktig at du har det fokuset selv.

Selv om jeg også har forbilder, flere som motiverer meg til å bli en bedre utgave.  Så ser jeg også på resultatet etter at en har presset seg litt. Det bidrar til at en har det tross alt mye bedre med deg selv.

Om ikke annet så endrer vi det negative fokuset som dessverre florerer alt for mye av rundt om kring.

For meg er negativitet det samme som ingen energi å nedsatt livs glede.

Hvordan skal en klare å bli flinkere med det rundt seg?

Vi må selvfølgelig bevege oss bort i fra det , gi det også null energi.

Når vi er livsglad å positiv har det godt i livet, det fokuset vi også har i våre tanker er også det du trekker til deg.

Endrer du ditt tankesett så opplever du også en større forskjell, du trekkes mot de tankene som er i ditt sinn i ditt indre.

Ved å fokusere på det du ønsker i livet ditt, så kommer også det til deg, du må bare endre ditt fokus og din måte å tenk på.

Samtidig så må vi også åpne plass til at du skal oppnå det du vil. Så snart du gir plass til negative tanker, så tar ting også lengre tid før det er til deg.

Vet at mange ikke helt forstår denne greia her , men det e så opplagt.

Når jeg kjørte rav4 å syntes den bilen var det sværeste.  Så hadde også jeg dette fokuset å hva så jeg jo kun Rav 4 florerte av de.

Nå etter at jeg har kjøpt meg en BMW x3  så har mitt fokus også endret seg, jeg ser også bare dyre biler .

Ungdommen hadde mest lyst at jeg skulle kjøp meg en  Tesla, å har enda det i hodet mitt , å yes det florere av det også .

Du kan tiltrekke deg alt du ønsker bare du har det rette fokuset.

Skap deg en flott dag, blir godt å få jobbe hjemme fra i dag i mitt eget e kanon love it😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad

2 kommentarer

Siste innlegg