Stahet er en god egenskap når !

Hei 😘

Nydelig å våkne opp å kjenn på en god energi 😘

Nå er det bare å gå fikset seg å kom seg på en trimtur på mårran 💪😘

Først litt frokost sammen med minste kørven , så e det bare å kom deg på tur .

Blir godt en må bare kom godt i gang å hold dette gode mønstret ved like når en faktisk har kommet så godt i gang.

Ny fridag som var oppriktig godt å våkne opp til vite at dagen eier jeg selv gjør akkurat kun det jeg har lyst til å gjøre e godt.

Vi trenger slike dager der vi faktisk kun gjør det, følg oss selv å bidra til at akkurat jeg blir også en bedre utgave av meg selv.

Fordi når vi tilbringer med opplevelser som vi oppsøker å som vi ønsker kanskje å bruk mer tid på bidrar til at vi blir en bedre person.  Vi får lov til å gjøre det å nyte stunden e utrolig godt.

Det å ikke spiker ferdig hele dagen e også greit , er ofte litt impulsiv av meg, så tar ofte ting på sparket . Godt å ikke må være i et fast system at en er urokkelig for både forandring å gjøre ting i motsatt rekkefølge.

I dag skal jeg også jobb med mine binære jobber, gled meg som en unge e godt å kan jobbe hjemme fra å være i mitt element.  Min drøm er faktisk å kan få være min egen sjef.

Har vel i grunn vært det i de siste årene, siden jeg selv bestemmer når å hvor mye en ønsker å jobb.

Men selvfølgelig har jeg hatt en sjef å forholde meg til , men det å jobbe mot å klar denne drømmen så må jeg si jeg er ved godt mot.

Det å følge sine drømmer er også viktig ikke bare fordi at vi får de realisert , vi får også bevist over for oss selv at vi klart det . Om drømmen e liten eller akkurat passe , stå på å gjør alt du kan for å nå det du ønsker.

Ofte kan vi savne mennesker som forstår oss, som gir oss de gode tilbakemeldinger som ofte behøves når en kjemper å streber etter å lykkes . Mennesker som ikke har prøvd det selv vet ikke hvor mye jobb som ligger bak.

Men jeg vet i alle fall det blir en ekstra seier for en selv da en lykkes med sine del mål og hoved mål .

Når jeg jobbet meg ut som gruppe leder i Oriflame Norge, så hadde jeg et stort mål å jobbe ut flere andre ledere . Så allerede da i tidlig 20 årene verdien av å jobbe som frilanser.

Godt å vite at en har det i seg  både stå på vilje å evnen til å bruke min stahet på en perfekt måte , når vi bruk stahet for å lykkes, jobbe målrett er dette en flott egenskap å ha i seg. Blir denne egenskapen brukt til å noe negativt er det ikke bra.

Nå har jeg kommet meg til starten så får jeg se hvor målet mitt blir i dag på gåturen . Har planlagt å press meg selv litt mere denne uka, vi har bare godt av det.

Skap deg en nydelig formiddag 🍁🍂🍃😘

0 kommentarer

Siste innlegg