Øk inntektene med 10000 kr 💪👏👍

Hei 😘

En perfekt fridag har blitt brukt på flotte opplevelser både by tur , møte mennesker å prate med.

Ordne med business å bidra til at en har det greit med jobb e også kult. 

Har også ordnet meg en ny liten jobb som jeg skal bygge opp.  Lenge siden jeg har tilegnet meg tid til det.

Har gått skole å jobbet i ett sett i over 5 år , pluss alt annet en har gjort.

Nå er tiden for å gjøre andre oppgaver leve livet , drikke litt vin i godt lag å gi litt fan.

Vi har også lært i disse årene hva en er god for å samtidig hva som bor i meg. Kult å reflektere over, å vite at når jeg også bestemmer meg for noe så går jeg også for gull.

Mens vi gikk en sinnsyk flott tur i dag, så møtte vi på en mann og en hund , hunden var bare helt magisk, la sin elsk på meg, har faktisk aldri opplev noe slikt før .

Hun jeg gikk tur med du har en god energi, du tiltrekker deg mennesker og dyr med den gode energien du har.

《Ikke noe annet har en verdi for meg enn det.》

Må si jeg liker min nye livsstil.   Karriere kvinne som også tar høyde for å øke livskvaliteten å samtidig klarer å ha flere jærn i ilden digg å må tvinge hjernen til å endre fokus å ikke alltid e så jævlig ensformig.

Når en har vært alene mamma som jeg har vært i 8 år , så bidrar også dette til at vi vet å brett opp armene å tåle trykket å vet hva jobb også er .

Når jeg hentet min eldste sønn på jobb etter å ha fått stelt seg etter turen, så ja må si en holder seg ung også holder jeg mere på så yes blir jo kroppen akkurat som jeg hadde da jeg var yngre å lovende 👍

Vi reflekter ofte over hva vi tenker i forhold til jobb og hvordan vi skal nå lengre .  Hva skal vi gjøre for å øke inntektene med for eksempel 10000 kr ekstra mnd.

Enkle justeringer er våre holdninger
Hvordan vi sier det vi ønsker å oppnå
Hvordan vi ønsker å løse et problem
Koden er løst når vi også bestemmer oss for dette klar jeg.
Se for deg at du allerede har lyktes du får den følelsen som skal til for å gi jærnet!

I salgs relaterte jobber også innen for helsesektoren har jeg klart å øke inntektene mine med i snitt 15 til 20 tusen kvar mnd i år. 

Så yes det går Ann men du må jobbe ikke sitt å nippe i vin hjemme, ut å jobb å peis på .

Om du ønsker å lykkes å skape deg et bedre liv .

Også viktig at en henger med de rette folkene som dreg deg opp , justere ditt fokus , øker din livsglede , påvirker deg positivt, du må også selv ha trua på prosjektet ditt.

Utrolig godt å prat med ungdommen med de flotte verdiene som de har.

Nå er det litt kvalitetstid før en tar kveld å ladd opp til en ny flott gåtur 🍁🍂🍃💪👍👏

Skap deg en nydelig kveld 😘

0 kommentarer

Siste innlegg