Magisk søndag ❤

Hei 😘

Helga går unna, men dette været må bare stå stille 🍁🍂🍃🌞

Snakk om en ny sommer å våkne opp til 😍 deiligste som finnes e å nyte en kaffe kopp ute i det fri, vinden i håret , bare et ømt kyss som nå mangler 😘

Dette e magisk opplevelse, snakk om å vær heldig å få oppleve høsten så nydelig 😘

Har kaffen på kok , bare å gled seg til kaffe duften kommer sigende 👍

Siste innspurt på arbeids helga, også det flotte været , dumt å måtte bevilge tiden på jobb. Men glad en har nok å gjøre, så en ikke må klag på det også .

Vi må vise mere takknemlighet for akkurat det vi opplever, det vi har og også  det vi får. 

Vi opplever det vi klar å takle, å når vi har fordøyd det så er vi tross alt mye sterkere og har gjort oss større erfaring på det området.

Dagen her å nu skal nytes ute sitter i skrivende stund ute , hør på fuglene, hør på vinden kjenner sola tar litt , godt å kjenn på dette .

En har blitt rå på å glede seg på de små opplevelser, så godt å kan utnytte formiddagen godt 😘

Når en jobb turnus så bidrar dette til at mine venner jobber selvfølgelig mottsatt av meg .  De nærmeste som jeg har nære vi jobb også mye mottsatt.  Tiden strekker ikke alltid til for å møtes å se hverandre så ofte som en kanskje ønsker.

Vi lærer uansett noe i fra denne situasjonen, vi må planlegge, ta ting på sparket , vi må være tolmodig , være raus , vi lærer også å savne det vi har oss kjær.

Det e veldig viktig å kjenn på savn, det å glede seg oppriktig til å møte noen, gjøre ting som en ikke har gjort på lenge .
E bare godt for både kroppen vår og sinnet vårt . 

Nå har jeg hentet opp kjærtinhevnet mitt , elsker å kokkelere selv om det også e godt å bli servert .

Så skal deg en magisk dag 😘

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg