Andre ønsker å følge min sti å min drøm!

Hei 😘

Snakk om en nydelig dag 🍂🍃🍁🌞

Godt å kunne nyte kvalitetstid  hjemme, i godt selskap.  Det gjør også noe med oss at vi er i gode relasjoner.

Ved å kan reflektere over våre erfaringer og samtidig vise støtte for kvarandre.  Gode venner e gull verd.

Dagen går unna, helga nerme seg med storm skritt . Godt å kunne starte den så godt, der ser en godt hva gode handlinger gjør mot en.

Har reflektet over for et valg jeg har tengt på en god stund.

Det å ikke alltid vite om en beslutning blir rett eller galt e litt spesielt, ikke alle som kanskje forstår hva det vil si å stå i det .

Vi må faktisk gå den stien jeg nå går før å skjønn å forstå.  Ikke alltid folk ork å sett seg godt nok inn i andre sine følelser, men tar for raske beslutninger.

Uansett så e det godt å gå igjennom ting som en ikke alltid vet svaret på. Vi opplever også ting så ulikt, ved at vi våger mer , lytter til mennesker som kun ønsker en godt . Så vet en også at en har en stor heia gjeng som støtte og står rundt en.

Ved å forestill seg mentalt at en skal klare å takle de utfordringer som måtte komme så er vi også bedre forberdet.

Ungene de ser på nettet på film i fra USA, der de lærer å rette fokuset bort i fra negative troll. Der de som e negative troll faktisk blir som et lite barn å regne, så skal vi andre fokusere på det som faktisk gir livet menig .

Se oss selv som mye sterkere enn de, å hev oss over dem. Fordi de blir usynlig i den store sammenhengen.

Viktig at vi ser det slik , fordi blir også lettere for oss å trekk oss unna.  Å se på det fokuset som også e viktigst.

Jobben og målet vi har satt framfor oss 👍

Da klarer vi også å rette på det beste fokuset, gjør en bedre jobb . Være et bedre menneske  , å være i rett balanse bidrar også at andre ønsker å følge min sti å min drøm.

Skal ladde opp til en nydelig helg , 😘

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg