Blir inspirert av de!

Hei 😘

Ikke alt blir alltid som vi planlegger, men fint å kunne utgjøre en forskjell.

Ungene e aktive , mellomste e på trening så ser ikke henne først før i kveld . Litt surralistisk på en måte at tiden går så fort, å vi ikke lengre har den kontrollen som vi hadde før.

I grunn så e det godt å se de vokser til , blir selvstendig individer alle 3.

Uka var jo nettopp påbegynt, nå begynner vi å nærme oss mot helg . Kjenner at jeg gled meg til helg sammen med ungene, å de en bryr seg om .

Viktig å hente seg inn å få gjort noe sammen.  Vi haster ofte av sted så vi må bli flinkere til å ta oss tid til å være sammen.

Etter en flott arbeids dag så e det godt å ladd opp litt hjemme, skal gå meg en tur kjenn det skal bli godt.

Vi trenger å få luftet både tanker å få nytt påfyll av energi. 

Det er litt slik når vi begynne å trene så må vi være flink til å ha pauser og flink til å få gjennomført trenings turene.  Det har vært kanon godt å fått trene så skal fortsette å være flink.

Blir inspirert av de en har rundt meg, 😘

Det gir oss etterpå en så god følelse på å ha mere energi å mer å gå på.

Nå er det bare å kom seg ut , 👍😗

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg